Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител на Браво 1.9ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo знам, ясно ми е всичко. Освен това колата се кара само градско. Извънградско излизам един път в месеца, и пак не ми е оправдание. Ама просто в един момент ти идва нагоре. Всепак тия пусти пари не никнат по дърветата.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #62
      ivailo rachev написа:
      Да Валео имат производство в Турция и другото провери на лагера дали пише Валео понеже имаше внос на такива където лагера не е Валео.
      колега,прилагам пресни снимки
      Прикачени файлове
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #63
        само не знам кой ви убеждава че валео са мн. добри съединители за фиат.вземете си люк и ме опровергавайте.валео имат много ментета,иначе са добри съединители за първоначално вграждане.също мн. добър вариант е и моторкрафт,но и скъп

        Коментар


          #64
          Колега съединителя е добър.Не се притеснявай от това,че е турски.Някои ги копуват турските и за по 300лв.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #65
            ivel написа:
            само не знам кой ви убеждава че валео са мн. добри съединители за фиат.вземете си люк и ме опровергавайте.валео имат много ментета,иначе са добри съединители за първоначално вграждане.също мн. добър вариант е и моторкрафт,но и скъп
            Имам един въпрос, с авторемонти ли се занимаваш ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              Кибик
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #67
                Явно няма да е в този бранш, щото щеше да знае, че за тоз ДВГ и Luk и Sachs са Валео.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #68
                  да бе да и всички са едни и същи.първо валео като марка господин автомонтйор се използва за първоначално вграждане в много автомобили,НО кой ще ги похвали-никой.първо наи-нискокачествени стартери-валео.второ наи-нискокачествени динама-валео.трето-най нискокачествени фарове-валео(при фиатите даже и не светят добре)и четвърто-съединители горе-долу добри.освен това пишеш пълни глупусти че сакс и люк били валео.оригиналните нямат нищо общо с валео.съветвам те да сложиш моторкрафт(по- рядко срещани) и ще го забравиш това валео.

                  Коментар


                    #69
                    Аз не съм автомонтьор !Ще оставя някой друг да те закопае за съединителите, аз бях дотук в тази тема Жив и здрав.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      ivel написа:
                      да бе да и всички са едни и същи.първо валео като марка господин автомонтйор се използва за първоначално вграждане в много автомобили,НО кой ще ги похвали-никой.първо наи-нискокачествени стартери-валео.второ наи-нискокачествени динама-валео.трето-най нискокачествени фарове-валео(при фиатите даже и не светят добре)и четвърто-съединители горе-долу добри.освен това пишеш пълни глупусти че сакс и люк били валео.оригиналните нямат нищо общо с валео.съветвам те да сложиш моторкрафт(по- рядко срещани) и ще го забравиш това валео.
                      ми то кво остава да се спори щом десетки хиляди инжинери архитекти аплинисти и футболисти са решили че валео трябва да е парвоначално в колата.Все едно да спора с химик за нещо което той знае а аз се правя на лудия учен по темата: като сменя съединитела ще кажа да ли сам го уцелил и дано да деяни на бъдещия ремап Поздрави
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #71
                        абе да ама на пежата например има стартери и динама както валео така и бош-все първоначално вградени,но за валеото нали се сещаш че са боклуци.освен това разликата между съединител валео за първоначално вграждане и този който купуваме е от небето до земята.и не забравяйте въпреки това че фиатите са едни от колите на които им издържат най-малко съединителите (особено притискателите) и познайте каква марка са

                        Коментар


                          #72
                          приятел виждам че марката валео не ти е много приятна,но си има и свойте предимства.Това че е скапана .... е колко да е гадна деба .Ако искаш нещо като хората бегаш и ауто италия и ти дерат кожата.Те така правят киселото мляко,а ние го правим с Валео. И верно Ауди А6 2.5тди с помпа лукас е страшна кочина но се кара нали С една дума тва има тва купуваме.А кво ли ще стане ако някой колега си земе за неговото жтд LUK и вътре найстина е валео
                          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                          Коментар


                            #73
                            там е проблема че проблема с частите е в бг.пълна мешаница,а за аудито си прав напълно,но аз искам да кажа че за съединители валеото не е най-доброто а е нещо средно,което също е нещо като се има в предвид частите в бг.и още нещо -виждал съм фиати идващи от германия с съединител люк.явно там е сменян

                            Коментар


                              #74
                              даваш 500 лв и ще видиш и в България как го слагаме
                              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                              Коментар


                                #75
                                вярвам ти напълно

                                Коментар

                                Working...
                                X