Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединител на Браво 1.9ЖТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мерси колега,аз имам каталога на Valeo но няма такава номерация.Поздрави.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      FGRC написа:
      Към колегата danzel-jtd.Двигатели;182А7000 и 182А8000 от 03/96-09/98-valeo 821238 [215/215/20]. За двигатели 182В4000 и 182В9000 от 10/98-821463 на valeo.[230/229/20].И в двата комплекта има аксиален лагер.
      Много благодаря. Но защо казваш че и в двата комплекта има акс. лагер? Да не би да има комплекти без лагера
      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

      Коментар


        #18
        danzel-jtd написа:
        FGRC написа:
        Към колегата danzel-jtd.Двигатели;182А7000 и 182А8000 от 03/96-09/98-valeo 821238 [215/215/20]. За двигатели 182В4000 и 182В9000 от 10/98-821463 на valeo.[230/229/20].И в двата комплекта има аксиален лагер.
        Много благодаря. Но защо казваш че и в двата комплекта има акс. лагер? Да не би да има комплекти без лагера
        Да намират се и такива комплекти,в които няма лагер.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #19
          ебаси комплекта ще е тогава
          Bravo 2.0 Multijet 165 2009

          Коментар


            #20
            Еми малко е кофти,но го има и този момент,но този който ти го дават за колата 821463 си е пълен комплект и си има всичко.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #21
              а срещал ли си комплект с дорник вътре (из темите съм разбрал че в някой комплекти има и този инстумент за центроване)
              Bravo 2.0 Multijet 165 2009

              Коментар


                #22
                Ами чесно казано не съм срещал,но знам,че има и такива с дорник.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #23
                  Аве не мога да разбера , кво я чепкате тая тема 2 страници вече.Съединителя е 821463 валео , вътре има аксиален лагер, последно цените варираха от 190 до 250лв, в зависимост от мястото, от което се купува.Дорници си правят у сервизите.И LUK да вземеш и SACHS да вземеш все е Валео, затова търсиш най-ниската цена.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    А въпросния дорник, специално за фиат ли трябва да е или е стандартен за всяка кола? Мисля че всеки маховик е с различно "фи" и трябва да са доста видове.
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Аве не мога да разбера , кво я чепкате тая тема 2 страници вече.Съединителя е 821463 валео , вътре има аксиален лагер, последно цените варираха от 190 до 250лв, в зависимост от мястото, от което се купува.Дорници си правят у сервизите.И LUK да вземеш и SACHS да вземеш все е Валео, затова търсиш най-ниската цена.
                      не се пали толкос :P
                      Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Аве не мога да разбера , кво я чепкате тая тема 2 страници вече.Съединителя е 821463 валео , вътре има аксиален лагер, последно цените варираха от 190 до 250лв, в зависимост от мястото, от което се купува.Дорници си правят у сервизите.И LUK да вземеш и SACHS да вземеш все е Валео, затова търсиш най-ниската цена.
                        не се пали толкос :P
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          #27
                          Може и без дорник, мастор да си само
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Ще видим...Ще импровизираме...Ще псуваме...Ще снимаме ако сме в настроение
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #29
                              Абе без дорник си е филм,че ако не уцелиш средата малко няма да е в ред после .Както каза Емо в сервизите си правят дорници с различна дебелина за различните фи-та.
                              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                              Коментар


                                #30
                                Почваме да изместваме темата но тва си е риска на живото предаване Няма ли да стане да се фиксира колкото може по-точно но без да се затяга докрай притискатела,и после с помоща на скоростната кутия да се центрира феродовия и извади леко и затягаш и твае...Говоря на изуст щото ще ми е за първи път но пък несъм вързан в ръцете и с удовоствие си правя ремонтите собственоръчно
                                Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                                Коментар

                                Working...
                                X