имам следният проблем (мисля че не трябва да е така): от висока към ниска предавка (от 4-та на трета когато минавам примерно с по-висока скорост) чувам едно припукване от гърнето, като "пръцкане" от двигателя (не е от гърнето, сменено е с чисто ново, при старото, което беше пробито се чуваше съвсем ясно). Това го има и при спускане на скорост (примерно на 1-ва или 2-ра). От какво може да е, някакви идеи? Има го и на газ, и на бензин (1.6 карбуратор е двигателя).<offtopic>защо немога да си напиша цялото заглавие? статуса ли ми е нисък или нещо друго е проблема?! </offtopic>
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"припукване" ("под-пръдване") на двигате
Collapse
X
-
Не е ли нещо по запалването? Аз един път го имах същото нещо като почти няма бензин в колата, беше студ и помпата не можеше да вдигне достатъчно бензин, който да възпламени и от там пукане.. Но мисля, че ако свещите не подават искра ще се получи същия ефект, който се изразява в малка детонация в ауспуха, което ни най-малко не е нормално...FIAT BRAVO 1.6 16V
Коментар
-
Т.е. : да не се притеснявам ли? Точно така прави - като изфорсирам и пусна рязко газта и припуква. Довечера ще сменя кабелите (свещите са оригинални - бош, в ДКВ ги сложиха), и ако пак го прави - еми ще я карам така. Досега така върви и няма проблеми. става въпрос за темпра."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Това е доизгаряне на сместта в аспуха при принудителен празен ход. Според мене не е много нормално, защото натоварва изпускателните клапани топлинно и е възможно да прогорят. Проблемите, според мене може да са от няколко места: 1. Икономайзера за принудителен празен ход - при отпускане на педала на газта при високи обороти, подаването на гориво трябва да спре, ако има икономайзер на двигателя и ако работи. При инжекционите, това се прави от ECU-то и трябва да го има при всички. При газови уредби - на практика никоя няма икономайзер с изключение на газовите инжекциони. 2. Вакуумния регулатор на запалването - при рязко отпускане на газта, трябва да пали сместта по-рано, за да успее да изгори. 3. Засмукване на въздух отнякъде по изпускателния колектор - например изгорели гарнитури, пробити тръби връзки и др.под.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Заглавието
защо немога да си напиша цялото заглавие? статуса ли ми е нисък или нещо друго е проблема?!Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
Истината е някъде в постовете на IvoMarea johnfound до колкото си спомням процеса е:при горенето винаги остава част от горивната смес неизгорена. Обикновенно тези газове си излизат спокойно през ауспуха, но когато изфорсираш колата и подаваш много обогатена смес. Ако след това рязко отнемеш газ - налягането в изпускателния колектор спада рязко и тези газове, които са по- обогатени от обикновенно се задържат и се самовъзпламеняват там. За това се чува припукването. От тази гледна точка мисля, че е нормално, но не съм сигурен до колко е добре за колата и не знам колко често трябва да се получава. Най добре опитай да сравниш със сходна машина на едни и същи обороти как се държат. Не е гаранция, че ще покаже нещо, но поне ще ти даде някаква идея.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар