Здравейте, колеги, нов съм в този форум отскоро имам Фиат Стило бензин 1.6 2001 година, много ми харесва колицата, но имам един въпрос:Съединителя ми отделя високо, почти на края на хода на педала, леко притриса ако потегля с малко газ, и някой път нещо припуква като го отпускам педала, и след това припукване, после спират притрисанията и си отделя без забележки, спирачната течност не ми намалява, стой си все на МАХ, от какво може да е , и дали мога да карам, така или скоро нещо ще и става??Гледах горната помпа до педала вътре в купето, няма следи от течове!Да се притеснявам ли от нещо или е нормално?Допълнено заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединителят на Стило отделя високо
Collapse
X
-
То няма жило как да го охлабя, иначе няма симптоми на приплъзване, четох че може да вкарва въздух от долната помпа и да се променя така точката на отделяна на педала, но не ми намаля спирачната течност въобще!! Как мога да я вида долната помпа, ако махна капака на акумулатора дали се вижда нещо, че не ми се слиза до отвън в студа, пък и е тъмно вече?
Коментар
-
Гледах вътре в колата под педала се вижда рамото на буталото на цилиндърчето, и няма следи от течност, а другия долния цилиндър при двигателя го видях къде е без да свалям нищо, и накарах 2ри човек да натисне съединителя при неработещ двигател, но си вижда малка част от маншончето на цилиндърчето, няма следи от течове, както и при натиснат съединител се вижда и рамото което се излиза и то изглежда сухо!! Какво ще ме посъветвате, дали може да се каже при описаните по горе обстоятелства че нямам проблеми с тези помпи, педала на съединителя не ми се е случвало да потъва, както и спирачната течност не ми намаля, всичко изглежда ОК според мойте наблюдения по тази хидравлична система?
Коментар
-
Току що се връщам от колата, махнах капака над акумулатора, и успях (ръцете са ми тънки) да бръкна чак до долния цилиндър, няма следи по и под маншона му от теч на спирачна течност, убеден съм, че е наред, после и вътре на педала огледах горната помпа и тя няма забележки! Определено смятам, че системата функционира нормално, ако някой го интересува сякаш долната помпа ми е марка АР, така пише на нея с големи букви, сигурно е производство на тази марка, а пък дали е сменяна някога или е оригиналната от 2001 година един господ знае!!
Коментар
-
Да кажем, че има въздух в системата, то би отделял ниско, биха хъркали скоростите.При теб е високо .... нищо не пречи да обезвъздушиш и да пробваш:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...-cylinder.htmlF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Разглеждал съм го този гид! но благодаря все пак emzo!Ами според мен няма смисъл защото, именно както ти каза, точката ми на отделяне е след половината от хода на педала,, иначе гледах и интересни видеа в youtube, като се напише slave cylinder има интересни неща, които иска да гледа как точно функционира системата!!Някой по топъл ден ще пробвам да обезвъздуша да видя дали ще има някакъв ефект, но това ще е по скоро като тръгна да сменям спирачната течност, че в книжката чета че на 2 години или 30 000км, трябва се заменя, че да не стига после до протекоха ми цилиндърчетата, държат ми спирачките без да натискам педала и т.н.
Коментар
-
milenskia написа:Да опитам ли да пръсна малко с ВД40, там където долната помпа е захваната за чарка който всъщност избутва при натиск на педала и отделя притискателния диск от феродовия!?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
От долната помпа през мансонцето минава една спилка с гайки които натискат рамото(вилката). Между рамото и спилката трqбва да има около1-2 мм. луфт който съответства на 0.5 см. свободен ход на педала мерено при гумицката на педалап.п БГ пак не ми се вклиуцваLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар