Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измервателни Уреди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Измервателни Уреди

    Решил съм да сложа някъкви измервателни уреди на бравата но не съм много запознат с тях та да си кажете мнението кой ще ми вършат работа става дума за 1.6 16в

    #2
    Аз бих си сложил за температура на маслото, за налягането му и за зареждането на акумулатора.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Аз пък не бих слагал никакви. Когато има някаква нередност, колата си казва - я лампата за маслото, я динамото не зарежда и т.н.. Бих слагал такива уреди след направен "тунинг", там вече наистина ще ти трябват някои допълнителни данни, които ще ти вършат някаква работа относно вървеж, настройки и евентуални проблеми.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #4
        Аз си сложих такива уреди - температура и налягане на маслото и волтметър. Може и без тях, но ги поставих, за да се занимавам с нещо. Мога да кажа, че най-много работа ми върши температурата на маслото и то през лятото при движение по магистрала със скорост над 140км/ч. Тогава температурата на маслото минава 120гр и намалявам темпото, за да не стане нещо неприятно.
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          alvanovo написа:
          Аз си сложих такива уреди - температура и налягане на маслото и волтметър. Може и без тях, но ги поставих, за да се занимавам с нещо. Мога да кажа, че най-много работа ми върши температурата на маслото и то през лятото при движение по магистрала със скорост над 140км/ч. Тогава температурата на маслото минава 120гр и намалявам темпото, за да не стане нещо неприятно.
          А колега как стоят работите при свързването на уредите

          Коментар


            #6
            freeedom написа:
            alvanovo написа:
            Аз си сложих такива уреди - температура и налягане на маслото и волтметър. Може и без тях, но ги поставих, за да се занимавам с нещо. Мога да кажа, че най-много работа ми върши температурата на маслото и то през лятото при движение по магистрала със скорост над 140км/ч. Тогава температурата на маслото минава 120гр и намалявам темпото, за да не стане нещо неприятно.
            А колега как стоят работите при свързването на уредите
            Свързването е лесно.. трябва ти + след контакт и за осветлението да си пуснеш 1 жица и сигналния кабел които ходи до датчиците това за налягане на маслото и темп на маслото за волтмер направо ще си работи като му пуснеш + през контакт
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #7
              Ясно мерси колега

              Коментар


                #8
                alvanovo написа:
                Аз си сложих такива уреди - температура и налягане на маслото и волтметър. Може и без тях, но ги поставих, за да се занимавам с нещо. Мога да кажа, че най-много работа ми върши температурата на маслото и то през лятото при движение по магистрала със скорост над 140км/ч. Тогава температурата на маслото минава 120гр и намалявам темпото, за да не стане нещо неприятно.
                колега ще споделиш ли как точно ги сложи?от Лада ли са? къде ги постави датчиците?

                Коментар

                Working...
                X