Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на маншон на дългата полуоска на пунто 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на маншон на дългата полуоска на пунто 2

    Утре ми предстои да сменям маншона че се е сцепил. Иска ми се някак да избегна откачването на амортисиор и носача. Ако развия болтчетата дето са на фланеца зад вътрешното каре ще мога ли да измъкна само полуоската? Има ли някакъв по мързелив начин?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    вадиш само носача,купуваш от неопреновите,стария режеш на място,а новия го надяваш през външното каре,грес ,скоби и по стария път

    Коментар


      #3
      Да споделя как става най лесно- зад вътрешното каре има един фланец с 6 болта които като се отвият полуоската се отделя от скоростната кутия. На външното каре има една зегерка от към полуоската и като се стисне, тя се вади от карето. И не се налага да се отвива болта на главината или да се откача носача.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Да споделя как става най лесно- зад вътрешното каре има един фланец с 6 болта които като се отвият полуоската се отделя от скоростната кутия. На външното каре има една зегерка от към полуоската и като се стисне, тя се вади от карето. И не се налага да се отвива болта на главината или да се откача носача.
        а откъде ще дойде тоя луфт,та да извадиш полуоската- скоростната кутия ли вадиш ?!при мен поне за да се извади външното каре освен с удар няма как да излезне,защото тая зегерка е вътре в карето

        Коментар


          #5
          punto_2 написа:
          infineon написа:
          Да споделя как става най лесно- зад вътрешното каре има един фланец с 6 болта които като се отвият полуоската се отделя от скоростната кутия. На външното каре има една зегерка от към полуоската и като се стисне, тя се вади от карето. И не се налага да се отвива болта на главината или да се откача носача.
          а откъде ще дойде тоя луфт,та да извадиш полуоската- скоростната кутия ли вадиш ?!при мен поне за да се извади външното каре освен с удар няма как да излезне,защото тая зегерка е вътре в карето
          Луфта иде като събереш навътре шлиците на вътрешното каре и му трябва 1 см за да излезе, обаче малко с чалъм трябва да се завърти понеже е тясно между кутията и магарето.А въпросната зегерка като се обере греста от карето се вижда края и, и се разтваря много лесно с плоска отверка, и полуоската излиза без да я удряш.Да уточня че става дума за 1.3 мултижет, става дума за късата полуоска а не дългата, объркал съм го горе.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар

          Working...
          X