Здравейте, колеги,ABS-ът на колата ми има някакво моторче (предполагам че е моторчето, което връща спирачната течност в резервоарчето), което от време на време се самовключва (дори и при изваден контактен ключ) и работейки си така, има опасност да изтощи акумулатора или още по-страшно - да направи пожар. Искам да монтирам някакво реле, което да затваря веригата само при подаден ток от контактния ключ. Токът за управление на релето ще го взима от бушончето за арматурното табло например (засега това ми хрумва, ако имате други идеи, с удоволствие ще се вслушам) и по този начин бих могъл да елиминирам това произволно включване на това моторче когато колата е без надзор. Въпросът ми е има ли някакви такива релета, които да издържат на ток до към 60 А (защото бушончето на ABS-a е с точно такъв ампераж)?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за реле
Collapse
X
-
релета има по 75А и ги слагат на Форд-овете за прекъсване на веригите управлявани от контактния ключ.Изобщо не ти препоръчвам да правиш такива експерименти по кола с толкова много електроника и простотии по нея.По-добре иди на жичкаджия да види какъв е проблема и да кайе датчик ли е някой,сегашното реле ако има такова де ли е залепнало или какво.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
айде да беше някоя лампа или нещо си да...ама това са спирачки и никой не ти гарантира че от това моторче или каквото е там не отиват още 100 кабела по цялата кола.Иди на диарностика и да видим какво ще ти кажат.То за да върти си има причина въпроса е каква е а не просто да го накараш да не се върти все пак.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
По принцип сте прави да не го ръчкам. Но като ходих по всичките видове специализирани за ФИАТ сервизи, връзвахме го на компютри и на какво ли не и всеки казва "Не знам каква е причината да се включва самичък", реших да взема нещата в свои ръце. Нов ABS струвал 1900 евро. Та според вас заслужава ли си да сложа реле или направо да си "купя втора кола" под формата на ABS.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
IvoMarea написа:По принцип сте прави да не го ръчкам. Но като ходих по всичките видове специализирани за ФИАТ сервизи, връзвахме го на компютри и на какво ли не и всеки казва "Не знам каква е причината да се включва самичък", реших да взема нещата в свои ръце. Нов ABS струвал 1900 евро. Та според вас заслужава ли си да сложа реле или направо да си "купя втора кола" под формата на ABS.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар