Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за реле

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за реле

    Здравейте, колеги,ABS-ът на колата ми има някакво моторче (предполагам че е моторчето, което връща спирачната течност в резервоарчето), което от време на време се самовключва (дори и при изваден контактен ключ) и работейки си така, има опасност да изтощи акумулатора или още по-страшно - да направи пожар. Искам да монтирам някакво реле, което да затваря веригата само при подаден ток от контактния ключ. Токът за управление на релето ще го взима от бушончето за арматурното табло например (засега това ми хрумва, ако имате други идеи, с удоволствие ще се вслушам) и по този начин бих могъл да елиминирам това произволно включване на това моторче когато колата е без надзор. Въпросът ми е има ли някакви такива релета, които да издържат на ток до към 60 А (защото бушончето на ABS-a е с точно такъв ампераж)?
    Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

    #2
    релета има по 75А и ги слагат на Форд-овете за прекъсване на веригите управлявани от контактния ключ.Изобщо не ти препоръчвам да правиш такива експерименти по кола с толкова много електроника и простотии по нея.По-добре иди на жичкаджия да види какъв е проблема и да кайе датчик ли е някой,сегашното реле ако има такова де ли е залепнало или какво.Успех!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      zfa159 написа:
      ...............Изобщо не ти препоръчвам да правиш такива експерименти...........По-добре иди на жичкаджия ...........Успех!
      Точно, особено със спирачната система ....
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        айде да беше някоя лампа или нещо си да...ама това са спирачки и никой не ти гарантира че от това моторче или каквото е там не отиват още 100 кабела по цялата кола.Иди на диарностика и да видим какво ще ти кажат.То за да върти си има причина въпроса е каква е а не просто да го накараш да не се върти все пак.
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          По принцип сте прави да не го ръчкам. Но като ходих по всичките видове специализирани за ФИАТ сервизи, връзвахме го на компютри и на какво ли не и всеки казва "Не знам каква е причината да се включва самичък", реших да взема нещата в свои ръце. Нов ABS струвал 1900 евро. Та според вас заслужава ли си да сложа реле или направо да си "купя втора кола" под формата на ABS.
          Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

          Коментар


            #6
            IvoMarea написа:
            По принцип сте прави да не го ръчкам. Но като ходих по всичките видове специализирани за ФИАТ сервизи, връзвахме го на компютри и на какво ли не и всеки казва "Не знам каква е причината да се включва самичък", реших да взема нещата в свои ръце. Нов ABS струвал 1900 евро. Та според вас заслужава ли си да сложа реле или направо да си "купя втора кола" под формата на ABS.
            По-скоро виж нещо втора употреба, но преди това ще трябва някой, който наистина разбира да локализира проблема. Може би трябва да намериш, който разбира от ел. и ABS едновременно. Причината да се включва това моторче едва ли ще се запише като грешка в компютъра. Ако имаш ел. схема може да поумува над проблема.
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар

            Working...
            X