Тая тема е дъвкана много пъти. Ако целта ти е повишаване на мощността с такъв филтър, просто забрави.Ако не ти се занимава да купуваш нов хартиен филтър на всеки 6-8 000 км, сложи си "спортен" панелен такъв и това е.Един съвет от мен : избягвай методи за повишаване на мощност като : - махане на катализатор- слагане на спортен филтър- други такива
Средно 10лв ти е един филтър, къв да е.На Бравото е високо горе, спокойно може да изкара 10000км, но и на 5000км да го сменяш, кога ще избиеш 100лв за спортен ?Ефект ще има - бръмчащ двигател
Със панелен K&N кое е бръмчащото ? Аз лично съм доволен от резултата от такъв. Колата може да не е по- бърза, но определено в ниските обороти върви по-хубаво. Освен филтъра съм отпушил малко генерацията сложил съм иридиеви свещи и карам само на 100 октана бензин и е супер приятна за каране дори при 1700-2000 оборота на 5 та предавка като и се даде газ ускорява.Може да не ускорява като турбо автомобил при тези обороти, но определено ускорява. Особенно в сраднение с преди да се сменят гореспоментатите от мен неща. Преди на 1800 оборота на 5 та натискаш педала до долу и колата продължава да си върви със същата скорост докато не свалиш 1-2 предавки да мине над 3500-4000 оборота.За мен лично си заслужава 150-те лева панелния филтър + почистващ комплект.
Колега отиваш на пазара зимаш некакъв конус ако ще и куче марка да е и го слагаш след 15-18 хиляди пак така аз така процедирам и сам много доволен колицата върви като преди само че не гърми всяка сутрин.Минуса на тая процедура е че се дига разхода на мене е някаде около 1 литар а + са е хубавия звук които се чува под капака.Казвам го от личен опит поне за моита колица и е по добре с тоя филтар преди него с кутията всяка сутрин гърмеше по 2-3 пъти преди да запали и друго много ми се успокои празния ход сега мърка като котенце а преди тресеше кат жигула на смукач.
Кат ша зема и за да турна едно такова чудо та да се побърка съвсем колицата като е на метан. Тя и сега с двете изгнилости по генерацията докарва звук на бегачка... офф: нарочно го написах така... Афектиран съм от вица преди малко : Пернишкия Гоуф е толкова як, че ако вечерта му срежеш кабелите, на сутринта са зараснали .... извинявам се още веднъж за офф-а
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Като се слага такъв филтър, не трябва ли и ремап на ЕКу-то, за да знае че му постъпва повече въздух и да коригира сместа?
Колегата автор на темата кара дизел JTD(гледайки подписа му), какво го бърка като е повече въздуха(ако е повече ). Това не е бензинов двигател ПС:Като искате повече въздух - слагайте по-голями/дебитни турбини и така
Коментар