Предварително моля да не се смеете...Нямам проблем ... Имам въпрос Имам двутактов двигател 1000 кубиков от вартбург, като искам да разбера дали е възможно и какъв ще е ефектът ако сложа турбокомпресор ... Понеже искам КАТО го направя на бъги да има повече от 50 коня ... Благодаря за помощта и затова, че не се смяхте Който се смее (на глас) да му ръждясат праговете ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо на двутактов двигател
Collapse
X
-
Re: Турбо на двутактов двигател
kiler_4o написа:Предварително моля да не се смеете...Нямам проблем ... Имам въпрос Имам двутактов двигател 1000 кубиков от вартбург, като искам да разбера дали е възможно и какъв ще е ефектът ако сложа турбокомпресор ... Понеже искам КАТО го направя на бъги да има повече от 50 коня ... Благодаря за помощта и затова, че не се смяхте Който се смее (на глас) да му ръждясат праговете ...http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
-
Сложи друг мотор То едно турбиниране идва колкото втора ръка мотор с направен ремонт а и на двутактов мотор мисля,че неможеex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
бяха ми казали, че ще намали мощността ... а за турбината мога да измисля някаква простичка система задвижвана от ремъка, която да върти маслото ... Не ми е толкова за мощността (защото наистина е достатъчно мощен), колкото дали е възможно ... просто ми беше доста любопитно и ако е възможно бих се пробвал ... и без това си нямам работа А ако бъгито се получи скоро (в момента чакам да се изнесат съседите и на мястото на техния да сложим нашия гараж и го почвам) ще пусна снимки от процеса Да се смеете как се мъчим да правим нещо просто - по най-сложния начин ... ще го правим 2-3 16-18 годишни
Коментар
-
Би трябвало да може да се турбинира двутактов двигател. Всъщност съм чел за двутактови двигатели с механичен компресор, но защо пък да не стане и с турбина? Друг е въпроса, ако някаква конкретна особенност на варбурговия двигател пречи на това. Със сигурност ще е по-трудно от турбиниране на 4-тактов, най-малкото заради липса на информация.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Доколкото съм чел по разни стари книги от този мотор могат да се изкарат към 75 кс без турбина. Виж тукhttp://en.wikipedia.org/wiki/Melkus_RS1000. Най простото което може да направиш е да пробваш да монтираш три карбуратора от мотоциклет примерно ЧЗ 350. Нещо което има много голям ефект но е по трудно за направа са специални клапи в всмукателния колектор, изчислен резонансен аспух и промяна на отворите за пълнене и изпускане на цилиндъра. Относно турбината при двутактов мотор - за двутактовия дизел е задължително да има "механично" турбо, ако бензиновия мотор е с директно впръскване на горивото и при него ползването на турбо ще даде голям ефект.
Коментар
-
Това за няколкото карбуратора също съм си го мислел ... Поведен от "Пешо 4те карбуратора" ... но той си сменя двигателя на ладичката след всяко състезание ... Знаете ли ... Ще направим бъгито и после ще мислим за engine tuning ... май така е най-добре ... @spark в Меден рудник зона А съм. Ако искаш като почнем може да държим връзка
Коментар
-
AlBundy написа:kiler_4o написа:Т@spark в Меден рудник зона А съм.
Коментар
-
Приятелю, карал съм Вартбург, това ми беше първата кола и повярвай ми турбина не ти трябва, има начин да го направиш, по бърз с поставянето на 3 карбуратора, и то от мотоциклет, но е много трудно синхронизирането. Двигателя и без туй е пъргав, особенно на по олекотено купе така че няма смисълЛуд фен!!!
Коментар
-
Точно това е, че незнам как да "свържа" трите карбуратора ... Дали "успоредно" или всеки на различно място към всеки цилиндър ? Ако ще правя нещо такова ще ми трябва компетентна помощ ... И все пак засега няма да има нищо такова ... Само да правим гаража и да го почвам, че вече наистина нямам търпение ... Ще сложа една голяма табела Wartburg и още една "Club FIAT Bulgaria Member"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар