Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVA

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT BRAVA

    Реших да си купя FIAT BRAVA какво бихте ме посъветвали какъв модел да си избера и от коя година.По отношение за двигателя имайте напредвит,че ще се регистрира на инвалид.Кое трябва да наблюдавам най много при покупката.Предварително Ви благодаря.

    #2
    Ами в такъв случай Брава 1,6 16V 90 к.с. или TD 100, което според мен ти е най-доброто като вариант.

    Коментар


      #3
      nasko72 написа:
      Реших да си купя FIAT BRAVA какво бихте ме посъветвали какъв модел да си избера и от коя година.По отношение за двигателя имайте напредвит,че ще се регистрира на инвалид.Кое трябва да наблюдавам най много при покупката.Предварително Ви благодаря.
      тъй като ще е на инвалид - малко си ограничен в избораили 1,2 16V - произвежда се от края на 1998 - малко по-нова е и леко по-скъпаили 1,6 16 V 90 к.с. - може да се намери от Германияили 1,4 12 V - най-подходящ за работа с газ - но ако попаднеш на такава гледай да е след средата на 1997 г.според мен ако имаш малко повече пари - 1,2 16 V - по-нова кола, 2-ро поколение Брава може да кажема и без това 1,6 16 V 90 к.с. трудно се намира
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        задължително ще работи на газ защото ми се налага постоянно да пътувам.

        Коментар


          #5
          прегледах няколко обяви и мисля да се спра на 1.4 12v има ли някакви сериозни проблеми и от коя година да е.

          Коментар


            #6
            Колега,да не стане скъп на триците,евтин на брашното?Заради по-евтина газова после да трябва да сменяш честичко разпределителни валчета?Порови се във форума и прочети слабите места на този двигател!не случайно е заменен с 1,2!
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Относно проблема на 1.4 12V всичко зависи от това дали маслото е сменяно редовно на всеки 10 000км. А както каза по-горе колегата след средата на 1997г. променят конструкцията на двигателя, така че да отстранят и този характерен проблем, който се появява само и единствено от нередовната смяна на маслото.Това че го сменят с 1.2 16V нищо не означава . Просто автомобилостроенето тогава е навлязло в ера, когато все по-малко и по-малко се използват моно-инжекционни двигатели. 1.4 има едно предимство пред 1.2 - това е че при по-ниски обороти достига максималния въртящ момент (или там каквото е ). Предимството на 1.2 пък се крие в разхода, в това че е инжекцион и в 16-те му клапана, на фона на 12-те на 1.4Аз лично те съветвам да си вземеш по-нова кола и на по-малко километри, пък все тази какъв й е двигателя Ако все пак има избор аз бих избрал 1.2, защото харчи по-малко.
              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

              Коментар


                #8
                Колега, аз си взех 1,4 12v 1998 с газова монтирана в Италия - засега (3 месеца) да чукна на дърво - съм много доволен - колата е достатъчно динамична (е иска ми се още малко ама толкоз) и икономична за всекидневно градско карана, а на дълго пък се кефя от разхода - при 120-130 средно ми дава газ под 8/100 а динамика си има и за изпреварване и всичко - е ао няма да се правиш на състезател. Натискал съм я до 160-165 на газ - абсолютно прилично си ги прави. Единствената особеност при карането на този мотор е ча ако ръчкаш трябва да се придържаш към по ниски предавки (по-високи обороти - естествено) Първата е малко къса ама на 2 и 3 дърпа пркрасно - особено на 3-та, която за градско е най-използвана. На дълъг път впечатленията ми са малко, но е много тиха и комфортна за пътуване. Това са моите пвечатления - дано съм помогнал.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #10
                    spark написа:
                    Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
                    Странно! Сравнително пъргави са 1.4... и то особено на старта...А 1.6 - 90 коня лично за мен няма никакъв смисъл... това е съвсем малка разлика с 1.4, а ще му харчи повече. Освен това 1.4 в сравнение с останалите двигатели харчи малко по-малко градско, защото достига там максималния ли, какъв ли въртящ момент и еди какво си при 2750 об/минАко е 1.6 поне да си е 103 коня... другото няма смисъл!
                    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                    Коментар


                      #11
                      spark написа:
                      Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
                      това за залепянето на седалката при рената е субективно /според мен заради мекото окачване/ сложете ги на старта и ще си проличи коя върви и коя не /не казвам че бравата ще бие 100% но поне ще се разбере истината/ аз така направих с един приятел навремето , аз със уното той с рено 5 и се оказа че не върви повече както на мен ми се струваше :D
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        stef написа:
                        spark написа:
                        Аз не съм много доволен от динамиката, хем на бензин я карам. Може нещо да е "прецакана", но от светофар бавно наема. А за изпреварване на дълъг път по-добре търси 1.6 90 коня, че 1.4 е доста спъната според мен. Паралел правя с Рено 19 1.7 на колегата, където при настъпване на педала усещаш как те залепя за седалката, при мен тая екстра я няма изобщо
                        това за залепянето на седалката при рената е субективно /според мен заради мекото окачване/ сложете ги на старта и ще си проличи коя върви и коя не /не казвам че бравата ще бие 100% но поне ще се разбере истината/ аз така направих с един приятел навремето , аз със уното той с рено 5 и се оказа че не върви повече както на мен ми се струваше :D
                        малко , ама ако реното е бензиново 1.7, не ви ли се струва нормално да е малко по-пъргаво, от брава 1.4 с бутилки за метан в багажника
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          това за залепянето на седалката при рената е субективно /според мен заради мекото окачване/
                          Не било меко окачване, а характерната за Рено гъвкавост на двигателя, т.е запазване на въртящия момент в широка граница на оборотите.
                          no pain no pain

                          Коментар


                            #14
                            Ееееее. Виж кои двигателчета се мерят, но при Рено всички са еластични
                            no pain no pain

                            Коментар


                              #15
                              AlBundy написа:
                              Ееееее. Виж кои двигателчета се мерят, но при Рено всички са еластични
                              е да ама 1,1 рено не ме би на 200м с моето уно 1,0 и двете по 45кс
                              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                              UNO 1.0 FIRE

                              Коментар

                              Working...
                              X