Здравейте колеги! От днес съм горд собственик на Фиат Типо 1.8 16V!Като за начало се радвам, че има такъв клуб. Надявам се взаимно да си допаднем, да си помагаме и подкрепяме в неволи и щастие. Като за начало имам няколко въпроса:1)колата я взех с тропане в предницата (на ниска цена) - при рязко подаване и отпускане на газта, както и спиране се чува тропане отпред отдясно, при дупките също2)стрелката на скоростомера пулсира, особено при ниски скорости - въпроса ми е цифров ли е този уред или е с жило3)има теч на масло от семеринг на скоростите, трудно ли се сменя (на дългата полуоска)4)газовата уредба е обикновена (не е газов инж.) - ще "гърми" ли често на този двигател
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От днес съм с вас :)
Collapse
X
-
малко - това да не е ли едно червено типо, с газова и лети джанти 14"? защото и един приятел му се точеше, ама ни се стори в много лошо състояние и се отказахме да го купуваме. и ако не е тайна за колко го взе?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:малко - това да не е ли едно червено типо, с газова и лети джанти 14"? защото и един приятел му се точеше, ама ни се стори в много лошо състояние и се отказахме да го купуваме. и ако не е тайна за колко го взе?
Коментар
-
Mitko написа:За носачаКолелото се сваля. Под колата имаш 4 болта 15мм. Шарнира е хванат за главината с дълъг болт и гайка. И двете са 13мм.За полуоскатаГайката на лагера е 36мм, но е жестоко стегната. Трябва ти ключ с по-дълго рамо. За да извадиш полуоската вътре ще ти трябва шестогран
Коментар
-
Mitko написа:При смяна на носач главината не се сваля. Остава да си виси на амортисьора. Реглаж също не е необходим, но има технически документации които го препоръчват. Релано не се разместват кормилните щанги и сходимост не се нарушава. Сглобката при полуоските е виброгасител.
Коментар
-
Значи снощи гледах, натисках, бутах, не можах да определя откъде идва тропането/пукането и т.н. Затегнах всички болтове по окачването. Нещата леко се подобриха, но явно има нещо за смяна.Още нещо - на празен ход от двигателя се чува май откъм клапаните един звук, който периодично се появява и изчезва (на около 3-4 секунди) - нормално щракане на клапанния механизъм, по-силно щракане (4 пъти), пак нормално и така се повтаря. На по-високи обороти го няма този ефект. На една самара преди имаше такъв проблем преди. Там проблемите бяха от скоростната кутия, но тук се получава и при натиснат съединител. Звука е нещо като "так так так так так так так (4 секунди нормален звук), дън дън дън дън (леко по-силно и по-метално) и после пак така так так так (4 сек. нормален звук).
Коментар
-
Още нещо. На този мотор 1.8 16V (Weber инжекция) 136 коня има ли защита на клапаните при късане на ремък. Предполагам, че не но все пак да попитам Не съм гледал още ремъка, но предполагам ще е трагедия като се има впредвид липсата на поддръжка на тая кола до момента Вчера разглеждах инжекциона и ми се стори доста прост - механичен дросел, нямаше май дебитомер, не видях и ламбда. Няма стъпкови моторчета, ала бала, дрън дрън.Друго интересно е че като дам на контакт свети само лампичката за акумулатора и за абс-а. Не трябва ли контролно да светват всички лампички и после да изгасват. Иначе като дам къси/дълги, ръчна, мигачи и т.н. си светят. Друг проблем - лампата на АБС-а свети постоянно и естествено той не работи (не че ми трябва, колата си кове), но все пак ...Последен (за сега) въпрос. Как по номера на рамата мога да разбера датата на производство, защото по талон колата е 1994та, но лично ме съмнява. Мисля, че е по-стара
Коментар
-
maiden написа:Още нещо. На този мотор 1.8 16V (Weber инжекция) 136 коня има ли защита на клапаните при късане на ремък. Предполагам, че не но все пак да попитам Не съм гледал още ремъка, но предполагам ще е трагедия като се има впредвид липсата на поддръжка на тая кола до момента Вчера разглеждах инжекциона и ми се стори доста прост - механичен дросел, нямаше май дебитомер, не видях и ламбда. Няма стъпкови моторчета, ала бала, дрън дрън.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
BlueStorm написа:maiden написа:Още нещо. На този мотор 1.8 16V (Weber инжекция) 136 коня има ли защита на клапаните при късане на ремък. Предполагам, че не но все пак да попитам Не съм гледал още ремъка, но предполагам ще е трагедия като се има впредвид липсата на поддръжка на тая кола до момента Вчера разглеждах инжекциона и ми се стори доста прост - механичен дросел, нямаше май дебитомер, не видях и ламбда. Няма стъпкови моторчета, ала бала, дрън дрън.
Коментар
-
maiden написа:Селениа ГОЛД значи. Откъде може да се намери оригинално и на добра цена?Предполагам е полусинтетика. Какъв е процента на минерално и синтетично в него?Какъв е този MAP сензор?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар