Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От днес съм с вас :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здравейте отново!Открих май откъде идва тропането. Като разклатя силно на канал носачите и предел ляв (откъм шофьора) шарнир откъм главината (шенкела) тропа силно. Отделно май това тропане при подаване на газ е от външно каре дясно. Като качвам голям баир на 3та примерно и постоянно прави "дън дън дън дън дън..". Отделно - половината болтове по предния мост ги няма - тези които го държат за пода. Моста се държи на магия Болта, който държи шарнира на носача към шенкела е с превъртяла резба и някой се е правил на велик като е подлагал 5 шайби, за да хване резбата по-навън - цирк.Продават ли се тези болтове за предния мост и за стягането на шенкела и шарнира.И още нещо:когато е студена колата и запаля - двигателя е доста тих и маслото държи 3 атмосфери на ПХ. Като загрее става като шевна машина - чукат клапани яко и налягането пада под 1 атмосфера на празен ход. Предполагам като го сменя маслото ще се оправи. Сигурно е някоя скапана минералка на 10К км в момента...Какви са цените на качествен носач и качествено външно каре (за дългата полуоска) за Типо 1.8 16V 136hp? Еднакви ли са тези части за всички модели Типо или не?

    Коментар

    Working...
    X