Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

измерване на компресия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    измерване на компресия

    вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    #2
    мерил съм с махнати свещи и махане една по една свещите,с затворена и отворена дроселова клапа и все ми показваше едно и същоа относно алфата-бягай

    Коментар


      #3
      Къде я мерихте?Може уреда да не е точен. Тези уреди, които не отчитат правилно се използват за да се добие представа за съотношението на компресията в различните цилиндри.
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #4
        pugsy написа:
        а относно алфата-бягай
        Това пък как го измисли
        Bravo 1.6 16v

        Коментар


          #5
          Re: измерване на компресия

          Mitko написа:
          charlie написа:
          вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....
          Развиваш всички свещи. В една от тях навиваш компресомера. Дава се пълна газ и въртиш на стартер докато стрелката спре да се качва.
          Ето така се мери компресия, Митко правилно го е описал, а останалите свещи се свалят че да не се изхабява много акумолатора докато върти и да върти по силно (и да не вземе да запали ако си забравил кабелите де)освен това направете един опит на този цилиндър дето има 5,2 като сипете мъъъъничко масло и пак замерите компресията ако се вдигне колкото е на другите, значи износени семеринги, ако си остане същото значи някой клапан не е наред, от там нататък вие си правите сметката дали ще взсемате и ремонтирате или ще бягате.........
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Mitko написа:
            chris написа:
            pugsy написа:
            а относно алфата-бягай
            Това пък как го измисли
            ...ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2...
            против алфа нищо даже тука се воза на една 155 и си ми харесват многоно с това 5.2, дори и да не е бил точен уреда си има 3 разлика,ако го замериш с друг уред може да изкара по 10 на 3 и на 4-тия да е 7

            Коментар


              #7
              pugsy написа:
              Mitko написа:
              chris написа:
              pugsy написа:
              а относно алфата-бягай
              Това пък как го измисли
              ...ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2...
              против алфа нищо даже тука се воза на една 155 и си ми харесват многоно с това 5.2, дори и да не е бил точен уреда си има 3 разлика,ако го замериш с друг уред може да изкара по 10 на 3 и на 4-тия да е 7
              Да бе, верно, аз нещо не разбрах и си помислих Алфа по принцип. Sorry
              Bravo 1.6 16v

              Коментар


                #8
                Re: измерване на компресия

                Mitko написа:
                charlie написа:
                вярно ли е, че при измерването на компресията, газта (дроселовата клапа) трябва да е натисната докрай?и въобще, как се прави цялата процедура, че харесахме една алфа, ама като и мерихме компресията показа 8.1, 8.4, 8.2, 5.2, но съм сигурен, че майстора не е споменавал да се натиска газта до край....
                Развиваш всички свещи. В една от тях навиваш компресомера. Дава се пълна газ и въртиш на стартер докато стрелката спре да се качва.
                Я да питам: разни майстори са ми казвали, че свещите трябва да са си на кабелите за да не изгори бобината, без да уточняват дали да се извадят от главата или да си останат там. На моята кола специално това го заобикаляхме като не изключвахме имобилайзера и така се прекъсваше подаването на импулс за свещите, но все пак мисля не е маловажно...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар

                Working...
                X