Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

моля за съвет за фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да де именно това имах предвид че е бял. а на халогенката е жълт
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      Hristian_Aleksiev написа:
      Да де именно това имах предвид че е бял. а на халогенката е жълт
      Е нали късите или дългите трябва да са или с жълта, или с БЯЛА светлина. Само не помня къде го пишеше.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #18
        Най-вероятно с това за промяната на цвета се има предвид да не се слагат червени или зелени крушки например. Едва ли ще се заядат за ксенон. Проблема идва от там че при смяна на обикновените халогенки с ксенонови, повечето колеги не регулират фаровете. все пак ксенона свети повече и заслепява колкото и да пишат че не е така. Това дали си с лупи или не (като не си ги регулирал както трябва) не е от значение. Знам ли тея букви на закона всеки си ги тълкува по различен начин. Хубаво е да се знаят как стоят нещата и като ни спрат и почнат да се заядат да можем да си отстояваме позициите, а не да ни мятат по върбите. Затова помолих колегата да ни даде закона където е чел че му трябват лупи щом е с ксенон( което се оказа че не е така).
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #19
          Hristian_Aleksiev написа:
          Най-вероятно с това за промяната на цвета се има предвид да не се слагат червени или зелени крушки например. Едва ли ще се заядат за ксенон. Проблема идва от там че при смяна на обикновените халогенки с ксенонови, повечето колеги не регулират фаровете. все пак ксенона свети повече и заслепява колкото и да пишат че не е така. Това дали си с лупи или не (като не си ги регулирал както трябва) не е от значение. Знам ли тея букви на закона всеки си ги тълкува по различен начин. Хубаво е да се знаят как стоят нещата и като ни спрат и почнат да се заядат да можем да си отстояваме позициите, а не да ни мятат по върбите. Затова помолих колегата да ни даде закона където е чел че му трябват лупи щом е с ксенон( което се оказа че не е така).
          не съм чел закон,а по новините го споменаха.щели да пускат някви апарати на полицаите и щели да замерват заслепяването на фара ти и евентуално да спират от движение нещо такова казаха.ето един откъс от новини http://vbox7.com/play:f4840bf04e

          Коментар


            #20
            sok1 написа:
            Нищо подобно! Видът/типът на крушката въобще не се променя - все си е Н1 (при мен, например).
            Точно типът на круката променяш.От халогенна на ксенонова Цветът също го променяш ако си сложил примерно 5000,6000,8000,12000К ксенон.

            Коментар


              #21
              janyboy написа:
              sok1 написа:
              Нищо подобно! Видът/типът на крушката въобще не се променя - все си е Н1 (при мен, например).
              Точно типът на круката променяш.От халогенна на ксенонова Цветът също го променяш ако си сложил примерно 5000,6000,8000,12000К ксенон.
              И къде в ЗДП/ППЗДП пише, че лампата на късите/дългите трябва да е "халогенна"?
              Stop giving directions, just say "Follow me."
              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

              Коментар


                #22
                sok1 написа:
                И къде в ЗДП/ППЗДП пише, че лампата на късите/дългите трябва да е "халогенна"?
                Ми никъде.Ти четеш ли какво пиша?Виж си документацията на колата и ще разбереш какво имам в предвид.Доста се отплеснахме от на колегата питането и мисля да приключваме.Има си отделна тема за ксенона

                Коментар


                  #23
                  janyboy написа:
                  Доста се отплеснахме от на колегата питането и мисля да приключваме.Има си отделна тема за ксенона
                  За едно нещо да си прав. Приключвам.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #24
                    Колеги, съмнявам се в този закон, защото ще трябва да спрат от движение всички полицейски астрички в Пазарджик. Мой приятел (бивш военен) им поставя ксенонови системи, без да вгражда лупи. В момента почти всички са с ксеноня 5000К. :D
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      #25
                      Ти полицейските не ги мисли :D Аз съм за пълна забрана на ксенон на фарове без лупи !!! Също и против превишаване мощноста на крушките за късите с повече от 20% - пак за фарове без лупи.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        Този фар е пластмасов не стъклен и трябва да се внимава много с нагряването и не трябва да се ръчка с отвертка, а да се зарязва и отваря лека-полека цялото протежение на фара с макетен нож!
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар

                        Working...
                        X