Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

моля за съвет за фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    моля за съвет за фарове

    здравейте колеги искам да ви помоля ако някой е наясно с разглобяването на фар да ме упъти как става най-лвсно,че не съм разглобявал до сега. фара е DEPO пластмасов, искам да сваля предната пластмаса понеже смятам да сложа лупа че трябва да се съобразя с новия закон. благодаря ви

    #2
    с търпение най-вече, махат се щипките и почваш да нагряваш с сешоар примерно, нагряваш където влиза стъклото в пластмасата от всички страни докато се нагорещи хубаво и после подпъваш с не много голяма права отверка и внимателно почваш да отделяш стъклото

    Коментар


      #3
      Според мен отвертката не трябва да е много малка, защото усилието се съсредоточава в една точка и риска да се счупи е по-голям. ( патил съм си. да пъти съм махал стъклата на бравото втория път едното не издържа). Ако намериш лист от механична ножовка направен на секач мисля ще ти е по-удобно. Това че фаровете са пластмасови си мисля че няма значение. Методиката е една и съша
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        чувал съм с фурна фара се слагал вътре ама незнам да не взема да го зготвя :D

        Коментар


          #5
          не не недей с фурна, сешоар или духалка ама здраво нагряване трявба

          Коментар


            #6
            Re: моля за съвет за фарове

            Н-ВЪЛКЪТ написа:
            здравейте колеги искам да ви помоля ако някой е наясно с разглобяването на фар да ме упъти как става най-лвсно,че не съм разглобявал до сега. фара е DEPO пластмасов, искам да сваля предната пластмаса понеже смятам да сложа лупа че трябва да се съобразя с новия закон. благодаря ви
            Какъв е новия закон, колега, че нещо съм изпуснал ? Аз съм с лупи на фаровете, но все пак ...
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              ами по новия закон допълнително слагания ксенон аут.щели да спират от движение.ама главно ще се занимават с такива като мен с рефлектор и ксенон.затова искам да ги слагам тези лупи.

              Коментар


                #8
                А стъклото от рефлекторния ли ще остане . И с разглобяването на Депото много внимавай че материала му няма нищо общо с Валеото .Валео мога за 5 минути да ти отворя ама Депото не издържа.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  да ще остане рефлектора.тези лупи се захващат направо на него

                  Коментар


                    #10
                    Н-ВЪЛКЪТ написа:
                    ами по новия закон допълнително слагания ксенон аут.щели да спират от движение.ама главно ще се занимават с такива като мен с рефлектор и ксенон.затова искам да ги слагам тези лупи.
                    Колега дай ни някой линк , къде чете тоя новия закон. Искам и аз да се запозная с него. Изведнъж се заинтересувах
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Няма нов закон.Това е законът : ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 9. Разрешава се движението на пътно превозно средство по пътищата, ако то отговаря на определените от производителя изисквания за експлоатация, на този правилник и на наредбите по чл. 8, ал. 3 и чл. 36, ал. 3 от Закона за движението по пътищата.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:1...12. по осветителната уредба:а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;б) светлините не са регулирани;в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините;Ето за такива неща могат да те глобят.А дали ксенонът е китайски,корейски или еди-къв си няма значение.Също така няма значение с лупа ли е фара или с рефлектор.Плюс това лупите за ксенон са с ралична бленда/пластината която орязва снопа/ от тези предвидени за халогенна крушка.Така че по тълкуване на закона ксенон може но ако е фабричен,което значи ксенон произведен еди-къде си,4300К,може на лупа,може и на рефлектор.Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).Сори з офф-а

                      Коментар


                        #12
                        .

                        http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=47&t=26726

                        Коментар


                          #13
                          janyboy написа:
                          ...Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).
                          Нищо подобно! Видът/типът на крушката въобще не се променя - все си е Н1 (при мен, например). Плюс това не виждам как ксеноновата лампа ще промени действието на моя фар (с лупа). Може би тази светлина няма да се пречупва/фокусира от системата* по правилния начин? Ха, ха.* - говорим за фар с лупа.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            sok1 написа:
                            janyboy написа:
                            ...Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).
                            Нищо подобно! Видът/типът на крушката въобще не се променя - все си е Н1 (при мен, например). Плюс това не виждам как ксеноновата лампа ще промени действието на моя фар (с лупа). Може би тази светлина няма да се пречупва/фокусира от системата* по правилния начин? Ха, ха.* - говорим за фар с лупа.
                            Остава въпроса с цвета? Иначе за типа крушка тя си е все Н1 както казваш. Но дори и 4300К да се сложи той си е доста по бял от халогенна крушка
                            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                            Коментар


                              #15
                              Hristian_Aleksiev написа:
                              ...Остава въпроса с цвета? Иначе за типа крушка тя си е все Н1 както казваш. Но дори и 4300К да се сложи той си е доста по бял от халогенна крушка
                              Ами той, цветът, си е все бял в рамките 4300-6000. Дали ще топло, студено, млечно или не знам какво си, все си е бял. Не е син, червен, зелен и т.н.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар

                              Working...
                              X