здравейте колеги искам да ви помоля ако някой е наясно с разглобяването на фар да ме упъти как става най-лвсно,че не съм разглобявал до сега. фара е DEPO пластмасов, искам да сваля предната пластмаса понеже смятам да сложа лупа че трябва да се съобразя с новия закон. благодаря ви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля за съвет за фарове
Collapse
X
-
nedialk00
с търпение най-вече, махат се щипките и почваш да нагряваш с сешоар примерно, нагряваш където влиза стъклото в пластмасата от всички страни докато се нагорещи хубаво и после подпъваш с не много голяма права отверка и внимателно почваш да отделяш стъклото
-
Според мен отвертката не трябва да е много малка, защото усилието се съсредоточава в една точка и риска да се счупи е по-голям. ( патил съм си. да пъти съм махал стъклата на бравото втория път едното не издържа). Ако намериш лист от механична ножовка направен на секач мисля ще ти е по-удобно. Това че фаровете са пластмасови си мисля че няма значение. Методиката е една и съша
Коментар
-
nedialk00
-
Re: моля за съвет за фарове
Н-ВЪЛКЪТ написа:здравейте колеги искам да ви помоля ако някой е наясно с разглобяването на фар да ме упъти как става най-лвсно,че не съм разглобявал до сега. фара е DEPO пластмасов, искам да сваля предната пластмаса понеже смятам да сложа лупа че трябва да се съобразя с новия закон. благодаря виОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Н-ВЪЛКЪТ написа:ами по новия закон допълнително слагания ксенон аут.щели да спират от движение.ама главно ще се занимават с такива като мен с рефлектор и ксенон.затова искам да ги слагам тези лупи.
Коментар
-
Няма нов закон.Това е законът : ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВАЧл. 9. Разрешава се движението на пътно превозно средство по пътищата, ако то отговаря на определените от производителя изисквания за експлоатация, на този правилник и на наредбите по чл. 8, ал. 3 и чл. 36, ал. 3 от Закона за движението по пътищата.Чл. 10. (1) Моторно превозно средство или тегленото от него ремарке е технически неизправно, ако има някоя от следните повреди или неизправности:1...12. по осветителната уредба:а) изменени са броят, типът, цветът и разположението на предписаните светлини, с изключение на светлините за мъгла;б) светлините не са регулирани;в) не светят дългите, късите, габаритните светлини или стоп-светлините;Ето за такива неща могат да те глобят.А дали ксенонът е китайски,корейски или еди-къв си няма значение.Също така няма значение с лупа ли е фара или с рефлектор.Плюс това лупите за ксенон са с ралична бленда/пластината която орязва снопа/ от тези предвидени за халогенна крушка.Така че по тълкуване на закона ксенон може но ако е фабричен,което значи ксенон произведен еди-къде си,4300К,може на лупа,може и на рефлектор.Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).Сори з офф-а
Коментар
-
janyboy написа:...Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:janyboy написа:...Ако авомобилът ти е произведен със светлини за халогенна лампа,без значение на лупа или рефлектор,ти слагайки ксенон,първо променш вида/типа на крушката и второ цвета(евнтуално ако сложиш нещо различно от 4300К).
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:...Остава въпроса с цвета? Иначе за типа крушка тя си е все Н1 както казваш. Но дори и 4300К да се сложи той си е доста по бял от халогенна крушкаStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар