Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна лагерите на ролките на пистовите ремъци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна лагерите на ролките на пистовите ремъци

    преди време, бях попаднал на такава тема, за смяна само на лагера на ролката, чрез разнитване или избиване ли как беше непомня, тъй като мойте имаха лек радиален луфт мисля да опитам да сменя лагерите, ако не стане - нови ролки, дано да успея ролките мисля че са оригиналните ето и снимка
    Прикачени файлове

    #2
    Е ти каква снимка си дал...
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      в онази тема ролките бяха същите масивни. не като тия смешните дето ги продават и то по 40-50 лева ?!? а лагерчето ще е 5-10 лева

      Коментар


        #4
        Преса може би ще ти трябва.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          това го влача на втора кола вече. Темата беше на Слави, ама той смени лагера на ролката на климата, която и да стане нещо, поражения няма да има. На пластмасови ролки е по-кофти, като ти гледам снимката, която си направил от 8-ч етаж на блока, май е метална, отиваш при стругар да ти изпили ръба отзад, така че да изкараш лагера. По номер си купуваш лагерчето и го набиваш обратно, не ти трябва преса. После подгъвап каквото е останало от ръба и това е. Може и без стругар, но иска интрументи. Като цяло да ти кажа ако няма да караш колата още 100 000 км не си струва труда. Ако ли пък ще я караш, направи си черупка при стругар да бъде разглобяема с болтове и ще си сменяш само лагерчето, но иначе ще ти излезе по-скъпо ако не на пари, то на време и нерви, отколкото да си купиш нова ролка
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            аз съм със сменени лагери на паразитната и на обтяжната ролки.само, че аз си избрах лагер със същия вътрешен диаметър/за да пасва на болта/ а външния съвсем друг.от там накарах стругар да направи ролка /както казваш ти масивна /по моя лагер/като му занесох старата здрава за да вземе необходимите размери/,и така газ до дупка вече 40 000км.смятам ,че 8лв.лагер и 10лв стругарлък отдавна са избити.
            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


              #7
              ролката е метална, и определено ще сменя и двата лагера, имам познати който дори няма да ми вземат 1 стотинка за избиването и набиването на лагера гледам 2 ролки струват около 80-90 лева.. няма смисъл да ги давам просто

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                ролката е метална, и определено ще сменя и двата лагера, имам познати който дори няма да ми вземат 1 стотинка за избиването и набиването на лагера гледам 2 ролки струват около 80-90 лева.. няма смисъл да ги давам просто
                Намери си читави, втора ръка.Аз карам с втора ръка от 4 месеца... Мислих за нови лагери, но реших, че няма смисъл да се занимавам.Един хубав лагер е 8 - 10 лв., а цяла ролка, втора ръка, колко да е? 15 лв. макс...Същото е и с генератора.... защо да му сменям лагери, като втора ръка, оригинален е около 50лв.

                Коментар


                  #9
                  бе нали уж са ни еднакви колите, на мен 2 ролки са ми 50 лв. Като сложим и че зимата махам ремъка на комппресора на климата и едната се върти 2 пъти по-малко... Значи ако е за без пари работата може. Аз дори бях тръгнал да търся лагер със същия външен диаметър и да правя фтулки, обаче беше много скъп толкова голям лагер. Не е случайно, че така са ги направили. Иначе от дуралуминче акос и намериш едно парче и ти направят коруба и после една зегерка и си супер. Обаче аз последно си взех дайко ролка за около 35 кинта и не знам колко я карам, сигурно едно 40 000 съм й направил. Има и друго, тази коруба едва ли ще издържи повече от 1 смяна на лагерчето, вътре леглото вероятно ще се износи от набиване/избиване.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    ако две ролки дайко са 50 лева ОК, няма да се занимавам и при положение че ги караш вече 40 000, но гледам в ахм-то http://axm-auto.com/index2.php?brand...=14&subcat=152 две ролки ФИАТ правят 95-6 лева

                    Коментар


                      #11
                      ето тази http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=2&show=1аз слагам една и съща на алтернатора и на климатика. Обаче капачките са задължителни, както и правилното натягане на ремъка. Може да ползваш капачки от най-малките бурканчета от пюретата.а като дойде колата от Ит махам аз ролките и какво да видя- 97 година произведени на 150 000 км. Е бяха тръгнали ама...150 000 са сериозна цифра
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        това с капачките е добра идея, е то ремъка няма как да не го натегна както трябва

                        Коментар


                          #13
                          nedialk00 написа:
                          това с капачките е добра идея, е то ремъка няма как да не го натегна както трябва
                          има как, може да го пренатегнеш
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар

                          Working...
                          X