Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги, помагайте имам няколко проблема

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, помагайте имам няколко проблема

    Колеги от 3 години сам горд собственик на типо 1,4 моно-инжекция. Но преди време, започна да ми играят ниските обороти, междо 500 и 1200(1300). проблема го реших като минах на газ. Но преди това тъй като съм много умен и и разбирам барах плочката на моноинжекциона така че да опражя от там нещата остановената повреда тогава беше износени графитени писти на вапросната плочка :P. Тогава я разместих малко така че да работи както трябва е опитат оспешен но не чак толкова. После реших цхе това където мени оборотите е от моторчето на празния ход разбирате то беше свалено почистено и работещо точно както преди това. И както ви казах минах на газ проблема беше решен. Но пак на преден реди идва дригия въпрос много гори самата кола. а това с горенето го имаше и при бензина. . И преди да ми дадете какаво и да е отговор можеби ще е добре да спомена че още като го купих смених ремъците свещите ролките кабелите маслото и гарнитирите всичките и тъй като имам разни познати, когато шлайфах главата за да махна старата гарнитура, ми казаха защо нея тръкнеш малко повече и как мислите речено сторено без баща ми да разбере казах на човека пусни по-голяма стружка на главата. Не си спомням колко точно смакнах но ако е трябвало да смакна 1 стотна аз сам смъкнал 6 стотни или нещо такова от тук един друг познат ми каза че двигателят не е вече 1,4 а преблизително 1,5. Та вапросчетата са ми такива при всичко което казах по-горе трябва ли да препрограмирам копютъра за 1,6 и да доизтъркам главата или какво щете ме посъветвате. и другото имам теч от отдушника но не от тръбичката а от нещото(мущука) което е закрепено за двигателя и прави вразката с маркуча. от там тече между него и двигателя.
    Нее важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана!

    #2
    Колега,със сигурност двигателят ти не е станал 1,5 литра,а по-скоро 1,3 За да стане 1,5 трябва да увеличиш обема,а ти си го намалил!!!!Просто по пътя на логиката горивната камера става по-малък обем и от там се повишава налягането,което би трябвало да значи няколко кончета отгоре,но нека по въпроса да се произнесат специалистите.Това са просто няколко елементарни разсъждения.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Ми то а фанем си ги тръкаме главите .. от мойто 1.9 дали моа искарам 2.5,па ку му тура и едно турбо... МАЛИИИИИИИИИИ!! : Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 .... мани бегай,мани бегай
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Бе малиииий не знам ама ако му претъркаш достатъчно може да сменяш бензина с дизел :D
        no pain no pain

        Коментар


          #5
          е хайде стига колеги сте се гъбаркали......, човека ви казва какво е направил и пита за съвет как да му се удари едно рамо та да си стегне колицата, а не да се подигравате, верно че така не се прави ама то това е станало вече, по интересно сега какво да прави. Освен това ми се струва че това дето е смъкнал някоя стотна от главата повече, не е основния проблем на това типо, дори най вероятно изобщо да не е проблема там. Ама понеже не разбирам много от ел. по коли не мога да дам никакъв съвет, освен да се отиде някъде на една правилна диагностика на колата, да я закачат на компютър пък той ако разбира МАЙСТОРА останалото ще му го оправи или поне ще даде насоки
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Колега, не съм сигурен, че имаш дебитомер, но ако имаш пробвай да му изключиш буксата и виж тогава как ще са оборотите. Ако си с автоматичен смукач може от него да прави мизерии ....Всъщност кога мени оборотите (когато е студена, топла, без значение)?
            Bravo 1,2 16v

            Коментар


              #7
              именно, и на мен такова нещо ми се върти в главата ама няма да е от главата понеже проблема го е имало и преди да я свали, по скоро нещо по запалването и компютъра, може би е натрупал грешка и сега е станало вповече и му прави магарии, но окончателната диагноза след закачане на колата на компютър
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                Съмненията за свръх компресия се проверяват с измерването и.Нека да си премери компресията,но според мен няма да е от това.Грешките да се опита да ги изчисти с откачане на акумолатора.Освен това ако не се лъжа на този двигател можеше да се коригира ъгъла на предваренето.Това,че кабели,ремъци и свещи са сменени не е гаранзия,че работят добре.Май си иска цялостна диагностика.И на каква температура ти работи колата?Загрява ли добре?
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Ами за гъбаркане си е...това са безотговорни интервенции, щом още повече ТАТИ не знае, се предполага, че и той плаща!Допуск от 5 стотни хич не е малко.Задължително по-дебела гарниура за да се приближи горе-долу до оригиналния обем на горивната камера.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    На този вид запалване не може да се корегира ъгъла му на предварение.Той като е смъкнал леко главата, не означава, че е вдигнал налягането в цилиндрите а е увеличил степента на копресия - онова чудо което се измерва в отношение а не в атмосфери.Проблема с оборотите може и да е много прост и съответно много сложен - а защо не и датчика за загрелия двигател дори да прави проблеми?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      Това последното ме заболя, ТАТИ- се занимава с металорежещи машини и просто за да ми излеза по евтино на мен отидох в цеха които бащами притежава и там един от работниците му ми изшлаифа главата и таикато човека няма време да се разправя с мен затова казвам че не разбра защото със сигурност щеше да ме спре, а тигава преди три години бях карал само шкода 120л а там само сипваш и гас. Както и да е, Колеги наи интересното е че кадето и да сам я закачал ми казват че двигатела работи добре или префектно какво точно искам от него. Да но аз им казвам невиждате ли как си мени оборотите те ми казват че виждат но на диагностиката нищо не излиза. Това е парвото преди време имах и друг проблем като загрее и почва да си прави каквото си пожелае. и накрая изгасна и неще да запали да трагне да се движи и така нататак. Оказасе цхе комутатора(ецу) или нещо подобно следкато го смених се оправи работата. Та рестартирал сам компютара кабелите са здрави това с оборотите го пражи ж повечето случай когато е студена но и гораща пак показва характер. А това с автоматичния смукач е моторчето за празния ход отзад на моноинжекциона то вапросното сам го свалял и чистил няма промяна. а това за дебитомера нго знам и каде се намира, попринцип не кадето е плочката която оправлява ваздушния калапан, а малко в странили е това нещо дебитомера.Както и да е поважният вапрос за момента е онуи дето обясних че ми тече масло през отдушника как да спра теча следкато го свалчх чистих и хубаво затегнах и пак хварля масло.
                      Нее важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана!

                      Коментар


                        #12
                        Извинявам се трижди, че те е заболяло!!!! Случи ми се подобна случка със сина наскоро...ако не бях наблизо гарнитурата щеше да отиде на две дупки директно... пак по негови указания . Сега колата си заспа.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар

                        Working...
                        X