Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Втора употреба скоростна кутия-откъде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Втора употреба скоростна кутия-откъде?

    Колеги... закъсах го със скоростите... Дайте идея откъде да намеря втора употреба скоростна кутия!? При италиянеца няма, както и в Анкол. За Brava TD100 двигател иде реч.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    http://catalog.bg/company.php?company=9530може да иматзвънни ако искаш и на Киро в Княжево (телефона му го има в темата "Сервиз за Темпра" в СЕРВИЗИ/МАГАЗИНИ)или разбери дали тази кутия не се слага на Алфа или Ланча и да потърсиш на Симеонhttp://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...etailsтази е от Крома, доста е старичкане знам дали е същатасигурно неhttp://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...etailsтези са до 96, но ако има би трябвало да е същата
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Влади, съчувствам ти приятелю, гледай в e-per-а аз някаква съвместимост с типо/темпра, или питай Христо (hit-ko) за помощ!
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Задължително се обади на HIT-KO

        Коментар


          #5
          отговор

          давам ти телефоните на 2 морги в Враца!доста хора казаха че са добре заредени пък и аз се убедих от опит звънях за кутия за Ланция Делта 1,6 16V и ми казаха че имат 200лв!!!!0886402404 -Пламен////////////////////////08887711910888779293 ф-ма Скорпион

          Коментар


            #6
            Колеги, благодаря ви за бързата реакция! Намерих скоростна кутия на ул. Симеон. Честно да ви кажа си беше голям зор докато открия! След поредната лоша изненада, която ми поднесе фиата се чудя дали и аз да не сменя марката... Все пак колата я гледам, като писано яйце, маслото в скоростите си е такова, каквото трябва да бъде и си е там-не е изтекло. Не виждам, как на кола навъртяла 170-180 ще се строшат скоростите!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Колеги, благодаря ви за бъразата реакция! Намерих скоростна кутия на Симеон. Честно да ви кажа си беше голям зор докато открия! След поредната лоша изненада, която ми поднесе фиата се чудя дали и аз да не сменя марката....
              eeeнедей декакво стана с кутията?
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                sev написа:
                eeeнедей декакво стана с кутията?
                Ще ви кажа подробно, като взема колата от сервиза тези дни. Има няколко счупени елемента, пиньон, датчика за скоростомера и още нещо си, но не запомних, какво.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  След поредната лоша изненада, която ми поднесе фиата се чудя дали и аз да не сменя марката... Все пак колата я гледам, като писано яйце, маслото в скоростите си е такова, каквото трябва да бъде и си е там-не е изтекло. Не виждам, как на кола навъртяла 170-180 ще се строшат скоростите!
                  Е добре ти сега като й смениш и скоростната кутия, и като си й сменял и други джаджи, замисли се струва ли си да я продаваш след като си я превел в добър вид?! Няма смисъл да я махаш. Оттук нататък тя ще се грижи за теб :D :D :D

                  Коментар


                    #10
                    Колега,просто си нямал късмет.И при мен се случи същото нещо едно време на форда.Точно го купих и на вторият месец се спраскаха скоростите и голям зор,докато намеря друга кутия,но пък след това колата си ме караше 4 години,докато накрая се отарвах от нея преди да е почнала да прави нови мизерии.Не изменяй на марката и не мисли,че немските коли не се чупят!Радвай се на колата си от тук нататък и няма да съжаляваш!
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #11
                      благодарен съм и аз на клегите, дето дадоха телефоните. а дали някои от вас знае защо се случва тази повреда. аз имам същия проблем. аз разглобих всичко и това, което си мисля, че става е следното: датчика на скоростомера е от някъква пластмаса. Той е на червячен механизъм към едно голямо колело в дефернциала. Аз предполагам, че се чупи точно той и от там идват другите проблеми. Когато се счупи той и част от стане на струшки - те затягат две зъбни колела (май планетни), закрепени на една ос. Когато те затегнат се къса една ламарина, която застопорява тази ос. Тя (оста) тръгва да се движи напред по диаметъра и кърти останалата част от датчика, а след това и блока на дефериниала. и после изглежда така:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...%E8%FFтова е от мен

                      Коментар


                        #12
                        И на мойто браво скоростите заминаха към 160 000 км някъде. Бяха си пълни с масло, обаче имаше износване на муфата и зъбното колело на 3та скорост, всичко друго си беше като ново, дори и синхронизаторите. Но това си го обяснявам с немарливо каране от предишния собственик, a майстора ми ме убеждаваше че скоростите са за "детска количка" нежни и чупливи.

                        Коментар


                          #13
                          Владим, много кофти е това, което ти се е случило. Знам, че това, което ще напиша, не е кой знае какво успокоение, но все пак.От около десет дни се занимавам с една "здрава германска кола" -- тази на майка ми, която кола е прехваленият "цар" на компактния клас, а именно голф-3. Смениха се следните части: тампони на носачите, биелетки, гумички на клапаните, гарнитура на клапаните, масло, маслен и горивен филтър, карах я на диагностика на инжекциона и на проверка на компа за грешки. Последно се смениха тампоните на двигателя, завари се нещо по ауспуха. И какво -- установи се, че капе масло от семеринга на коляновия вал. Който е на такова място, че се разглобява двигателя почти като за основен ремонт, сваля се и СК. За да се използува това разглабяне, се сменя и съединителят (който и без това е тръгнал). Общо ще отиде към 400 - 500лв за труд и чаркове. Защо пиша това ? Като аргумент против "сменянето на марката" и на колата. Просто всички ние караме не нови коли и естествено, те се трошат, независимо от марката. Един колега писа по-горе, че след като си си стегнал Бравата, трябва да си я караш и аз съм съгласен с това. То и на нова кола може да се появи дефект -- служебните чисто нови "Рена" във фирмата да приятелката ми са имали проблеми точно със СК-тата. Проблемите при старите коли се появяват закономерно, като не знаеш кой ще бъде поредният чарк, който ще сдаде багажа. Но винаги се появяват. Моята фиеста също плаче за серия ремонти. Не се притеснявай и нека не ти хрумват разни екстремни идеи :D Р.
                          Тойота Приус

                          Коментар


                            #14
                            Абсолютно съм съгласен с Rayo!!! Ако Ви напиша един списък с гаранционните ремонти на чисто ново ХС 90 джип Волво сигурно ще се хванете за главата!Всяка марка си има някои по-изразени слабости.. като например Рено, без оглед на типа гориво с гарнитурите на главите и прегаряне.Нашите пък със скоростите.. там където Рено има доста по-малко проблеми, да не кажа никакви.Не съм сигурен дали има някаква причина в това,но Реното събира 3.4л масло в скоростите, докато нашите Фиатки едва 1.98
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              ...и все пак нека не ставаме роби на колите си!Колата е за да служи на човека! А не обратното!За мое съжаление и на всички от форума се оказва, че ФИАТ-ите имат слаби места. С четенето във форума и горчивия опит, който имат някои колеги разбирам, че тези слаби места не са малко на брой.Автомобилите с марката ФИАТ от друга страна притежават и много качества и това е факт!На Vladim нека му пожелаем колата му да му носи само радост и удоволствие от карането за напред! Тя е много красива, удобна, с хубав двигател и мисля, че това беше последното нещо, което ще го ядоса.П.П.: Защо когато някой спомене за "друга марка" вие веднага тръгвате към германските коли, по-точно към VW и още по-конкретно към модела им "Голф".Става банално вече! Почти не остана тема, в която поне един път някой да не напише нещо за "ГОЛФ". Аз също съм писал - не отричам. Но вече започна да става прекалено.Много лошо се чувства човек, когато нещо, за което се грижи и отделя внимание започне да му прави номера и да проявява капризност.Нека не ставаме фанатици относно марката на автомобилите си. Нека бъдем малко по-широко скроени.
                              FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                              Коментар

                              Working...
                              X