Моля за малко помощ ако някой е запознат подробно с механизма на скоростните щанги : част ’1’ трябва ли да се движи около оста на която е закрепена за кормилната рейка или е неподвижна ?P.S. Защо EPER-a на сайта спря да функционира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростен механизъм
Collapse
X
-
Силно подвижна! хехеСя бате Веско ше се смее, ама да знаеш, ако ти се е занитила, и не се движи, некой майстори обичат да вземат големия чук и или лост и да подкарат мощно. Обаче, ако напъне неправилно, ушенцето на кормилната рейка може да се счупи, следва вадене на рейката, заварка на цветни метали, щото е алуминиева и изобщо си е гаф за цял ден работа, така че много внимателно там ....Изпитал съм го на гърба си цялото :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
stenli написа:Без сваляне на рейката оправия няма а и така рисковете да се счупи нещо са минималниvesko написа:Ама бате Веско си повтаря процедурата по оливането на тая сглобка с течна смазка всяка пролет и скоростите си му влизат като в масълцеАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар