Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Увеличен страничен наклон на предно дясно колело на Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Увеличен страничен наклон на предно дясно колело на Типо

    Смених си накрайниците на кормилната рейка и закарах колата на стенд (бях във Видин малко почивните дни) на Facom с данни а моето Типо и се оказа следното лошо нещо - бяга ми предната дясна гума от нормалните данни.Става дума че седи изкелефинчена навътре в горния си край.Геометрията на останалите колела е идеална (предно ляво и задните две).Майстора сметна че се дължи на проблем отгоре в тампона на макферсона или някой лагер по там и оттам да идва изменението в наклона (тъй като носача не е проблемен и геометрията на ноасчите и магарето е идеална).От същата страна си го има проблема за който писах по-рано да удря зверски по някои дупки при положение че амортисьора е нов.Възможно ли е да е горе пробема за да се изръсвам 20-тина лв за разглобяването на окачването от тази страна?Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Не разглобявах аз а един "майстор" който даже не ми беше стегнал гумите и щях да се пребия като си взех колата така че сещай се колко го е погледнал изобщо.Шарнира не е никак лош и не хлопва грам.Отделно че носача стои точно като по техническите данни на стенда но главината бяга и то не с малко (почти 3 градуса при нормални до 2).Причината мисля че е горе и ще разглобя в скоро време да видя.Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      zfa159 написа:
      Не разглобявах аз а един "майстор" който даже не ми беше стегнал гумите и щях да се пребия като си взех колата така че сещай се колко го е погледнал изобщо.Шарнира не е никак лош и не хлопва грам.Отделно че носача стои точно като по техническите данни на стенда но главината бяга и то не с малко (почти 3 градуса при нормални до 2).Причината мисля че е горе и ще разглобя в скоро време да видя.Благодаря!
      Вдигни колата на крик или на подемник , свали гумата и хвани с двете ръце пружината и разклати макферсона и гледаи през това време дали мърда горе тампона ,пък ако е е разбит тогава го сваляи.Също така можеш да провериш дали е стегнат тампона към стеблото на амортисьора.Другия проблем които се сещам , да не би да си ударил някъде зверската в дупка и ботуша да е подал?
      Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
      IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
      1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
      2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

      Коментар


        #4
        Горе. Може и коша ти да е свит. Блъскано и неоправено като хората. На Типото няма ли две положение на ъгъла на амортисьора?
        no pain no pain

        Коментар


          #5
          Два ъгъла на амортисьора ще рече?Като свалях гумата оня ден гледах че като ударя с чука по главината (избивах накрайника на рейката) и мърдаше нагоре-надолу доста (около сантиметър близо в момента на удъра).Като го хвана с ръка обаче не мърда свободно.Отгоре отворих капачето на тампона и гледах като клатя колата че няма помръдване спрямо самото купе.Отгоре не може да е крив коша защото я гледах за удъри от тази страна и геометрията си я пази а и преди си го нямаше проблема.Откакто се разхлопа амортисьора от тази страна се появи проблема.За жалост не съм се сетил да накарам майстора да погледне тампона а той нищо не каза да му има ако изобщо го е гледал.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            ами тези дни нямах интернет и затова не съм писал какво съм правил.То аз и нищо не съм направил де.Като сменях накрайниците ми направи впечатление че като удрях с чука подскачаше нагоре-надолу цялата главина доста в сравнение с другата и утре като разглобя ще видим.Доколкото съм гледал май не е скъсано горе нищо ама утре ще се занимая по-обстойно.Благодаря!
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар

            Working...
            X