Колега май наистина няма какво да правиш и се чудиш какви въпроси да задаваш,първо как да вдигнеш някое друго конче,сега прекъсвача.Какво ти пречи на колата,ако ти е слаба 20V turbo няма да ти е слаба и какво мислиш,че в диапазона между 7200 и 8000 оборота ще имаш някакво осезаемо преимущество ммм не.П.П. Извинявам се не се сдържах
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Колега май наистина няма какво да правиш и се чудиш какви въпроси да задаваш,първо как да вдигнеш някое друго конче,сега прекъсвача.Какво ти пречи на колата,ако ти е слаба 20V turbo няма да ти е слаба и какво мислиш,че в диапазона между 7200 и 8000 оборота ще имаш някакво осезаемо преимущество ммм не.П.П. Извинявам се не се сдържах
Реално погледнато и над 6000 оборота няма преимущество.Дори и да премахне"прекъсвача",всичко над 7000 оборота ще е в минус за колата и самочувствието му.
В интерес на истината нямам какво да правя не искам по мощен двигател искам си 1,2то защото като нацяпя някои отворко с по 1,8 двигатели мн гадно им става и затова пуснах и тази тема как да вдигнем някое конче с леки промени
Коментар