Здравейте, колеги! Питането ми е свързано именно с тази помпа и ето първите въпроси за които се сещам:1. Има ли тънкости при смяната и с нова?2. Трябва ли нещо да подготвя, като материали и инструменти преди да започна работа по подмяната?3. Какво е необходимо предварително да разглобя за по-лесен достъп до помпата?4. Има ли , продават ли се комплекти с втулки за подмяна при захващането на педала?Взел съм си спирачна течност. Смятам да си купя голяма спринцовка и тръбичка за да изтегля спирачна течности и от казанчето и, с цел да не се разпилее излишно в купето. Ако имате съвети или сте правили тази подмяна ще се радвам да споделите.п.п. а аз ще опитам да наравя повечко снимки...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горна помпа на съединител.
Collapse
X
-
Горна помпа на съединител.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Мне няма пробка! Такава има на долната помпа, а за обезвъздушаването един колега с либра, във форума на ланчия е действал точно обратно на всякаква логика но се е справил сам и много бързо. От пробката, със спринцовка е наливал спирачна течност докато напълни казанчето и така е изгонил всичкия въздух?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
За обезвъздушаването да кажа аз как го правя. Малко е смешно, но работи винаги и много добре особенно за напълно изпразнени системи след смяняна на цилиндър или маркуч. Става и за охладителната система.Вместо да помпиш педала докато е празен някой от цилиндрите или маркучите, с уста надуваш през отвора на резервоарчето за спирачна течност или на антифриза ако е за охладителната система.След това развиваш пробката докато започне да излиза течност. След като се напълни щогоде добре системата, се обезвъздушава допълнително с педала както си му е реда.За втулките за които питаш.Ако става въпрос за втулката между буталото на цилиндъра и рамото на педала.Моята беше разбита-протрита и педала можеше да се мърда нагоре надолудоста неприятно.Бях купил някъкви втулки за плъзгащи лагери ли се водят не знам точно, едни пластмасови.Бях сложил 2 броя като едната искаше малко доработка но сстана доста добре. Ако те интересува ще погледна, мисля че имам още такива втулки.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Благодаря за съветите! mr. Nikoi точно на твоето ръководство, за долната помпа ще разчитам, за да ми се изяснят някои тънкости!!!Аз си закупих вече чисто нова горна помпе и при върха на буталото, при връзката И с педала има "унибал",т.е. няма нужда от нова втулка. Аз се притеснявам за втулката при ставата на самия педал, там където е хванат за купето?! Ако тя е прецакана, то педала ще има странен и крив ход! Като откача помпата от педала и започне да хлопа ще си каже!п.п. скоростна кутия може ли да се заварява?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
преборих се!!!
Така е, успях и съм адски горд и доволен. Всъщност дявола не е толкова черен, защото смяната ми отне точно два часа. Проблема бе ,че нямах стратегия от къде да започна /много разчитах на вас колеги, но .../ !Та така ,ако някой желае нека опита сам ,наистина не е сложно! Просто следвайте следната последователност:1. махане на въздуховодите около акумулатора ,за по-лесен достъп до него2. откачане и сваляне на акумулатора, за да се достигне до долната помпа, където е и пробката за обезвъздушаване на системата3. махане на носещата тавичка на акумулатора, за да може по лесно да се обезвъздуши, по-лесно да се намества в последствие горната помпа и прилежащия и маркуч4. със спринцовка и тръбичка, от пробката се ИЗТЕГЛЯ всичкото количество /150-200мл/ стара спирачна течност, която е 100% черна5. вътре в купето се развиват две гайки /13-ки/ ,те служат за закрепване на помпата към купето; няма уплътнения или друго ,така че смело и "безотговорно"; помпата е вече откачена от купето и може ДА СЕ ВКАРА ВЪТРЕ, НО внимателно да не изкъртите все пак металната сп.тръбичка, захранваща системата на съединителя6. там където е захванато буталото за педала има една скобичка, шплент; този шплент с помощта на отвертка и клещи се сваля за 0,5-0,8секунди7. с леко извъртане на буталото на помпата се изхлузва от осичката на педала8. следва откачане на някакво гумено маркуче, захванато за някакъв пластмасов щуцер отгоре на помпата / е те тва бе първото дето ме омота...много тегаво място за напъване, за това ДА СЕ ВНИМАВА да не се скъса маркуча, защото даже не знам от къде тръгва, за да се смени при повреда?!9. взимате "френски" ключ и 13-ка за сп.тръбички; с фр.ключ хващате помпата, а с 13-ката затягащата гайка на сп.тръбичка , идваща от двигателния отсек10. от тук нататък е лесно: монтаж на новата помпа; наливане на сп.течност; обезвъздушаване и готовоЕто и няколко снимки с неособенно добро качество,но за ориентир.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар