Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подскача ми предницата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подскача ми предницата

    Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето . Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    #2
    Мен ми прави нещо подобно.Едно разтрисане се получава, когато съм натиснал по-упорито спирачката и мина в това време през дупка. Аз си го обеснявам с адски тесните гуми - 165/70/14
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      кола

      Проблема може да е в недобре балансираните гуми и амортисьори
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: Подскача ми предницата

        Валентино_88 написа:
        ..., дори си разливам кафето ...
        Че то си е забранено пиенето на кафе в движение
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Проблема може да е в недобре балансираните гуми и амортисьори
          Гумите са балансирани добре, няма никакво тресене, дърпане и т.н. Мисля да отида на тест за амортисьорите, макар че съм сигурен че са те. По-лошото е че това пружиниране се увеличава и е доста неприятно, а веднага не мога да извадя 200 кинта за нови амортисьори
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            Аз това го имам от една година.... ако е същото като при теб де. Сменях два пъти амортисьори обаче е едно и също. В момента като завали дъжд и возията става все едно карам съвсем друга кола(оправя се) А като е сухо подскача като скакалец.... обяснявам си го с тампони за смяна(на носачите) При теб може и да е амортисьор- пробвай я, натисни предницата и виж дали се спира на второто люшване или продължава да се клати
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #7
              Виж да не си скъсал някоя пружина.

              Коментар


                #8
                Налягането в гумите мерил ли си? При напомпани в повече се получава подскачане.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Ами в момента са на 2,2 и ми се струват меки. Когато ги монтирах майстора ги беше направил на 2,5 но вътре не се стоеше :D .
                  НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                  Коментар


                    #10
                    2,2 е макса, може да ги отпуснеш на 2
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      При мен имам същия проблем, смених носачите и сега и зимните гуми сложих и предницата почна да пружинира на леко каране в града. Отидах да я погледнат и ми казаха, че са блокирали амортисьорите, и верно като дигнаха предницата и я пуснаха после тя седеше в горно положение, амортисьора не се пребираше (не се згъна от тежеста на мотора). И сега търся да видя какви амортисьори да вземам.

                      Коментар


                        #12
                        Re: Подскача ми предницата

                        Валентино_88 написа:
                        Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето . Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
                        Какво бих направил аз. Дигам капака, да видя къде има добра точка за натискане от ляво и дясно. Натискам десният например и пускам. При изправен амортисьор, автомобила само ще се вдигне и толкова. Ако направи 1-2 колебания, пиши го бегал Това разбира се не е 100% тест, затова правя още нещо, но при положение, че до тук не са се издънили. Пак на отворен капак разлюлявям автомобила настрани, силно и като го пусна за макс 2 колебания трябва да се успокои.НЕ Е ОТ ГУМИТЕ 100%.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Re: Подскача ми предницата

                          Danchojn написа:
                          Валентино_88 написа:
                          Колеги, от 10 дни съм с нови зимни гуми отпред на Бравата( DAYTON от МЕТРО). Не забелязах дали веднага след поставянето, но от около 3-4 дни усещам силно пружиниране при преминаване на малки неравности с около 40 km/h., дори си разливам кафето . Гумите са 175/65/14, a старите бяха 185/55/14. Дали пружинират гумите или амортисьорите са за коша вече? Питам защото досега не съм карал с такъв размер гуми и не знам дали е нормално.
                          Какво бих направил аз. Дигам капака, да видя къде има добра точка за натискане от ляво и дясно. Натискам десният например и пускам. При изправен амортисьор, автомобила само ще се вдигне и толкова. Ако направи 1-2 колебания, пиши го бегал Това разбира се не е 100% тест, затова правя още нещо, но при положение, че до тук не са се издънили. Пак на отворен капак разлюлявям автомобила настрани, силно и като го пусна за макс 2 колебания трябва да се успокои.НЕ Е ОТ ГУМИТЕ 100%.
                          Колега направих преди малко това упражнение и установих,че левия амортисьор е като замрьзнал( не мърда грам ни нагоре ни надоло) , а десния си е мек и се движи. Ще трябват нови амортисьори, колкото и да не ми се ще
                          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                          Коментар


                            #14
                            Категорично си за нови. Незнам обаче какво да те посъветвам. За мен амортисьорите на Каяба са добър вариант. Колегите хвалят Монро, но аз лично съм ги хващал в много издънки и съм резервиран към тях. Това, което казваш обаче е силно притеснително. Не само от гледна точка на безопасност. Един вдървен и един омекнал амортисьор доста бързо и сигурно ще убият стабилизиращата щанга и биалетите, а може и още нещо. Та съветът ми е да не се бавиш много много със смяната. Е, не знам в каква степен е това, което твърдиш но имай едно на ум.Поздрави.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X