Пускам тази тема,защото изкам да изтъкна някои проблеми,които биха могли да се появят вследствие на менте свещи.Аз лично страдах от заблудата,че карам с що годе читави нови свещи "EYQUEM" RFC58LZ2E,купени от всеизвестният магазин за авточасти тип"менте"-ЕВРО 07.Кога започна заблудата-началото на 2008,а свърши преди седмица.Тогава реших да си ги подменя ей така-за пробата с "BRISK" SILVER LPG DR15YS-9.Отидох до магазина на "Вест ауто" в Младост и си ги взех на цената от 20 лв.Може да не са кой знае какво,може да предизвикам мненията на много колеги относно марката,но не това е целта на темата ми.Нито искам да хваля марката,нито магазина.Убеден съм ,че каквато и друга читава марка да сложех разликата пак щеше да е от земята до небето(стига да не е купена от Евро 07!!!).Взех тези,защото засега нямат(много)ментета или ако имат са лесно различими,но както и да е.Три години съм карал съвсем друга кола,ако може така да се каже и никога не съм поставял под съмнение точно свещите.Проблемите-лашкане на колата при отпускане на газта на ниска предавка напред-назад(при принудителен празен ход;тогава именно хлопането откъм скоростите си беше страшно,сякаш всеки момент ще изпаднат на пътя),сравнително висок разход,хъркане при ускоряване откъм двигателя,бавно загряване.Проблеми които не са ми правили и много-много впечатление,защото си мислех,че тоя мотор 1.4 12V така си загрява(до работата 5 км в задръстване загряваше напълно чак когато пристигах там,като време пътя е 20-30 минути).Хъркането го отдавах на износени синхронизатори,ама и след като смених маслото на скоростите си остана същото.Викам си "ами изтормозени са ми скоростите-ще карам докато издържат".Относно лашкането на скорост и отпуснат педал на газта какво ли не търсих-моторче на празен ход-изправно;съединителя-нов марка "Valeo",няма как да е от него;TPS-изправен;накрая мислех,че проблема е бензинов(филтър,инжектор,ламбда)е няма начин- сменени или мерени по един или друг повод,няма как да е от тях,а и след монтажа на газовата проблема пак го имаше и на газ и т.н. и т.н. Накрая реших,че нещо по трансмисията е повредено(пак обвиних прословутите скорости или в частност диференциала).Неудобството при намаляване на скороста му свикнах и намалявах по инерция предимно.А и не го правеше всеки път проблема с лашкането.Разхода на бензин и на газ беше срамен,спрямо този на други колеги от Форума със същият двигател.Ама как да се усъмня в тъпите свещи-купени нови,с нови кабели....всичко както си му е реда.Кабелите между другото също са EYQUEM и също от Евро 07.Другата седмица ще си взема Тесла,а тия отиват на боклука ей така-профилактично,че като гледам убавците какви свещи ми продадоха представям си кабелите какви са им Тогава цялата пре%$@вка стана наведнъж взех ги заедно По-добре да си бях карал със старите с които си бях купил колата Заблуждаващото в случая е,че със "искроподателите" на EYQUEM палеше винаги от четвърт оборот,стабилни обороти на празен ход,не придърпваше при ускоряване(само дето конете са ми били с около 20 по-малко и сега не мога да си позная колата) въобще как да се усъмня точно в свещите.Аз лично от тоя магазин вече и крушка за задния номер няма да си взема.Знаех,че продават ментета отдавна и от мненията на хора и от лични впечатления,но сега съм твърдо убеден.Гледам има много колеги със подобни проблеми като например лашкането при принудителен празен ход и т.н. и се надявам да им помогна малко или много с горенаписаното.Не е изключено съфорумци със подобни симптоми да имат именно същият проблем,а ето колко елементарно и нетрудоемко може да се разреши понякога всичко.Всичките проблеми изчезнаха след подмяната на свещите.П.с. Ако модераторите сметнат,че темата не е в правилният раздел моля да я преместят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми от калпави свещи.
Collapse
X
Реклама
Collapse