Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Губи масло Фиат Пунто 1,1 (55)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: кола

    kluchar написа:
    Колега като караш особено на газ почти ауспуха трябва да е чист то няма от къде да дойде черното да не гори масло или около двигателя е мазноПровери налягането и сложи малко масло през свещите ако дигне налягане значи е за сегменти
    Амии нямам газ изцяло на бензин се кара, сега е в сервиз сутринта го уставих ще видим каква диагноза ще му измислят до довечера.
    Бързай, бавно !

    Коментар


      #17
      durex_a написа:
      Коя година е пунтото? Ние имаме типо 1.1 карбуратор /uno fire/ се води мотора. И е истински масло разбивач :D! Не го гори! Проблемът е там че няма гарнитура на картера, а е със силикон. Колега огледай си хубаво от долу как е дереджето. Нашите доливат по около литър на 2500км, съответно разбито на няколко пъти.
      98 г. ами скоро го качвах на 1 канал и забърсах сякакво масло отдоло сега ще видим, че неска го уставих в сервизче да видим дали ще е теч..
      Бързай, бавно !

      Коментар


        #18
        ако е теч ще има локва под колата, а и то трябва да е бая голяма.на тези мотори първо им заминават маслообирачите на главата-стават твърди като бакелит.99пр. това ти е проблема

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          ако е теч ще има локва под колата, а и то трябва да е бая голяма.на тези мотори първо им заминават маслообирачите на главата-стават твърди като бакелит.99пр. това ти е проблема
          Вчера го взех от сервиза,бяха отворили главата и смениха гумичките на клапаните оказа се, че си бяха доста твърдички,сега ще следя да видим пак.Малко тъп въпрос ама на кое викаш маслообирачите и какво представляват
          Бързай, бавно !

          Коментар


            #20
            става дума за това което вече си сменил.в техническата литература се наричат маслообиращи пръстени.нъкои им викат гумички,други маслообирачи а трети вложки.щом си ги сменил значи си си решил проблема .да знаеш,че сегментите доста трудно се износват.корави са.

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              става дума за това което вече си сменил.в техническата литература се наричат маслообиращи пръстени.нъкои им викат гумички,други маслообирачи а трети вложки.щом си ги сменил значи си си решил проблема .да знаеш,че сегментите доста трудно се износват.корави са.
              Ахам значи сме говорили за едно и също,радвам се, дано наистина да е решен проблема колега, и аз силно се надявам сигментите да са си здравички още. :D
              Бързай, бавно !

              Коментар

              Working...
              X