Значи правими впечатление че на едно място като я форсирам е започнал доста да се усуква двигатела, в смисал доста се накланя спрямо преди. А също и като е по натоварена при тръгване трябва да я вкарам доста в обороти иначе се тресе много злобно, все едно всеки момент ще угасне- но това го прави при 1400-1500оборота. И според мен идва от тампоните на двигатела, вие какво ще кажете. Можели нещо да са се разбили. И имали някаква философия при сменянето им, ако се наложи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за тампоните на двигатела.
Collapse
X
-
Моят съвет е да идеш в сервиз, където да огледат колата и да ти кажат дали тампоните са ти за смяна. При описаните признаци според мен са за смяна, но все пак не струват 10лв. за да ги смениш всички и накрая да се окаже друго. Смяната се извършва само в сервиз стига да не си извършвал операцията преди и сам. Но в домашни условия силно не препоръчвам това упражнение! За да се подменят тампоните двигателя се откача и подпира-може да стане беля при полеви условия.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
nParMaTuK написа:Ако не е от тампоните помисли нещо да не е от съединителя тва тресене при тръгване....Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
Pavel Krastev написа:Ти със задно предаване ли беше?http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
ForceWere написа:със задно предавене съм, за това питам. На мен двигатела ми се държи на два тампона - един отляво и един от дясно. Затова питам по скоростите ще трябвали да питам, ако се стигне до смянаhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар