Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Миене на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Миене на двигател

    Здравейте, искам да измия двигателя на пунтото,защото ще сменям гарнитурата на капака на главата и целия е в масло .Бихте ли ми каза ли кой части да предпазя от водата ? Пунтото е 1.1 бензин .Благодаря предварително!!

    #2
    Аз не пазя нищо ,но естествено не набивам силна струя там където има кабели и датчици.Напръскай преди миенето с обезмаслител изчакай и тогава измии.Може да повториш няколко пъти.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      ако компютъра е в двигателния отсек, много ще сбъркаш с миенето.
      Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
      Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

      Коментар


        #4
        chokicha написа:
        ако компютъра е в двигателния отсек, много ще сбъркаш с миенето.
        Може да го покрие с по-здрав найлон. И моето мнение е че ако не го натъпче насила с вода, няма как тя сама да влезе вътре. Ако прогизваше толкова лесно, щяха в инструкциите да пишат "Автомобилът да се кара само на сухи пътища". Когато вали дъжд, и минеш през голяма локва, сменяш ли компютър след това ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Преди време четох в небългарски форум, че при миене на ДВГ, последният е добре да работи. Така ако проникнело вода там, където нетрябва, то тя щяла да се изпари бързо. Дали е истина си нямам на идея, но ако се реша някога да си измия двигателя, ще бъде при работещ двигател.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Мдаааа определено на работещ ДВГ ще е по добре :D :D :D та ако нещо има нарушена изолация на кабел да ........ в него. Спор за това че ако влезне някъде вода ще я изпари мигновено няма, но това може да стане само ако си абсолютно сигурен че всички електроники са добре защитени.Колега лично аз си мих наскоро двигателя и нищо не покрих, измих с обезмаслител и студена вода на спрян двигател но времето беше още топло и го оставих около 2 часа да се изцеди след което го запалих и оставих да работи 10-ина минути. Така нямах сериозни проблеми освен това че ден два след като го мих явно някъде беше влезнало малко вода и придърпваше но след това се оправи.П.П. Ако решиш да го миеш на запален ДВГ гледай преди това да не си минал 20-30км. :D :D :D щото все пак двигателя си е метал :P :P :P

            Коментар


              #7
              Топъл и изгасен двигател е най добрата комбинация (зависи и от препарата който ще се използва). После се доизсушава с въздух или с някоя перяща прахосмукачка!

              Коментар


                #8
                зарят двигател + студено вода може да има пук пук пук пук пук

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  зарят двигател + студено вода може да има пук пук пук пук пук
                  Ако е с водоструйка няма опастност консумацията и е никаква почти.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    nedialk00 написа:
                    зарят двигател + студено вода може да има пук пук пук пук пук
                    Затова се използва ПАРОструйка.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      абе вимателно с миенето че аз лятото свалях скорости сменявах гаритура на капака сменях маслои аз реших първо да го измия няма електроника (толко) и не съм увивал само дроселовата клапаизмих я с водоструика и я вкарах за ремонти това 5-7 дена колата не е палена без акумолатор и при старта изгоря динамото (абе направо си блокира) дало на късо статорната намотка и се разширила многократно и кенц друг алтернатор :D
                      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                      Коментар


                        #12
                        Това са все пак стари коли и уплътнениятя не държат както трябва.На мен така ми изгоря фавричната аларма, добре че я отремонтирана за дребна сума.Оттогава двигател не мия, само с мокри кърпи забърсвам.Ама който не е патил, той не верва.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          На Пунто 1.1 няма какво толкова да му стане ECU може да се увие бушоните и релето зад двигател ако няма кутия също другото след това да се подсуши около кабели и свещите .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            колега

                            от моя опит мога да ти кажа запали колата и си го мии на запален двигател..
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #15
                              Точно така на работещ двигател-та да може да изгори по-добре компютъра и другата електроника.Супер съвети. Така е екстра-всичките напрежения да са налице та да може да се окъси и окисли колкото се може повече.И аз ще пробвам така.Па ако извадя късмет и не изгоря нещо после ще хваля и аз този метод във Форума.Малко се сещам за онова "Не правете това вкъщи" като чета горните постове.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X