Здравейте, искам да измия двигателя на пунтото,защото ще сменям гарнитурата на капака на главата и целия е в масло .Бихте ли ми каза ли кой части да предпазя от водата ? Пунтото е 1.1 бензин .Благодаря предварително!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Миене на двигател
Collapse
X
-
chokicha написа:ако компютъра е в двигателния отсек, много ще сбъркаш с миенето.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Преди време четох в небългарски форум, че при миене на ДВГ, последният е добре да работи. Така ако проникнело вода там, където нетрябва, то тя щяла да се изпари бързо. Дали е истина си нямам на идея, но ако се реша някога да си измия двигателя, ще бъде при работещ двигател.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Мдаааа определено на работещ ДВГ ще е по добре :D :D :D та ако нещо има нарушена изолация на кабел да ........ в него. Спор за това че ако влезне някъде вода ще я изпари мигновено няма, но това може да стане само ако си абсолютно сигурен че всички електроники са добре защитени.Колега лично аз си мих наскоро двигателя и нищо не покрих, измих с обезмаслител и студена вода на спрян двигател но времето беше още топло и го оставих около 2 часа да се изцеди след което го запалих и оставих да работи 10-ина минути. Така нямах сериозни проблеми освен това че ден два след като го мих явно някъде беше влезнало малко вода и придърпваше но след това се оправи.П.П. Ако решиш да го миеш на запален ДВГ гледай преди това да не си минал 20-30км. :D :D :D щото все пак двигателя си е метал :P :P :P
Коментар
-
nedialk00
-
абе вимателно с миенето че аз лятото свалях скорости сменявах гаритура на капака сменях маслои аз реших първо да го измия няма електроника (толко) и не съм увивал само дроселовата клапаизмих я с водоструика и я вкарах за ремонти това 5-7 дена колата не е палена без акумолатор и при старта изгоря динамото (абе направо си блокира) дало на късо статорната намотка и се разширила многократно и кенц друг алтернатор :DШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Това са все пак стари коли и уплътнениятя не държат както трябва.На мен така ми изгоря фавричната аларма, добре че я отремонтирана за дребна сума.Оттогава двигател не мия, само с мокри кърпи забърсвам.Ама който не е патил, той не верва.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
-
Точно така на работещ двигател-та да може да изгори по-добре компютъра и другата електроника.Супер съвети. Така е екстра-всичките напрежения да са налице та да може да се окъси и окисли колкото се може повече.И аз ще пробвам така.Па ако извадя късмет и не изгоря нещо после ще хваля и аз този метод във Форума.Малко се сещам за онова "Не правете това вкъщи" като чета горните постове.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар