Здравейте колеги! карам пунто 1,2 MPI 75 коня и гледам че има едно омасляване не е много но е неприятно от дясната страна двигатела като застанеш срещу него, накъде около термостата, преди години сменях един О-образен пръстен на опел кадет който се намира някъде там, дали и пунтото има такъв пръстен? и дали омасляването е от него? втория въпрос е свързан с лампичката на алармата която свети на предното стъкло, значи като пуснех алармата преди време лампичката почваше да мига на една или две секунди по веднъж, сега от известно време мина почти непрекъснато, дистанционното ми е с 2 копчета вкл. и изкл. в смисъл че немога да сменям режимите, иначе си работи всичко и централното и алармата, според вас кво може да е станало че мигането така да се промени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 въпроса-1.омасляване 2.аларма
Collapse
X
-
По повод мигането - повечето по-обикновенни аларми използват за мигането една верига съставена от кондензатор и резистор (RC верига) и с времето кондензатора ако е по-калпав си изменя свойствата т.е. капацитета и започва да мига по друг начин - това е най-лесното обяснение и май единствено ако нямаш режими и т.н. иначе ако имаш може да се е ресетирала нещо ако си вадил акомулатора.Ина1е за омасляването не разбрах къде точно е?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Повечето аларми не са с кондензатори дето си менят капацитета за една година, а индицират състоянието си чрез промяна честотата на мигане. Да не говорим, че мигането се определя от процесора на алармата (ако не е прост мигащ диод във веригата на захранването на датчиците) Строго спецефично е за всяка аларма, затова трябва да провериш в упътването или който ти я слагал. Най-често повишаване на честотата на мигане индицира, че е била задействана от последното включване, но може да означава още и неизправен датчик, най-често бутони на врати, капаци и т.н. Вариянти много.no pain no pain
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар