Момчета това с боя по барабаните не е решенеие.Това само ако не си отварял или не ти пука за колата ти.Има много по лесен начин.Тия в сервизите в Италия да не мислите че бият с чуковете.Просто е -трябва да се освободи саморегулирането.При моето Пунто се бърка в един от отворите за болтовете на на джантата.Напипва се едно палче, натиска се, и всичко става за секунди.Само трябва да знаеш какво ти е саморегулирането.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не мога да разглобя барабаните на Уно-то
Collapse
X
-
Да ама ако колата ти е на 20-тина години има и проблема с залепването на барабана към главината който се проявява много често при по-голямо ЕГН .Решението тогава е здраво и смело с чука разбира се след като се свият накладките ако се предполага че има барабана има ръб отвътре.Аз на Типо-то го свалях здраво с чука и така.Свали се със страшно много зор а си влезе все едно цял живот си е бил там (не че не е бил ама изразът е такъв) без да свивам накладките.Най-често ръждясват точно около дупката за капачето на лагера на главината и там където самия барабах се завинтва за главината и спича ама много здраво и ако никога не е отваряно (предполага се за италианските коли че не е) следва бесно приключение с чука и мамата Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар