Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не мога да разглобя барабаните на Уно-то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Момчета това с боя по барабаните не е решенеие.Това само ако не си отварял или не ти пука за колата ти.Има много по лесен начин.Тия в сервизите в Италия да не мислите че бият с чуковете.Просто е -трябва да се освободи саморегулирането.При моето Пунто се бърка в един от отворите за болтовете на на джантата.Напипва се едно палче, натиска се, и всичко става за секунди.Само трябва да знаеш какво ти е саморегулирането.
    Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила

    Коментар


      #17
      ама въпроса не в самореулирането, а в залепването на барабана за главината от ръжда
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Да ама ако колата ти е на 20-тина години има и проблема с залепването на барабана към главината който се проявява много често при по-голямо ЕГН .Решението тогава е здраво и смело с чука разбира се след като се свият накладките ако се предполага че има барабана има ръб отвътре.Аз на Типо-то го свалях здраво с чука и така.Свали се със страшно много зор а си влезе все едно цял живот си е бил там (не че не е бил ама изразът е такъв) без да свивам накладките.Най-често ръждясват точно около дупката за капачето на лагера на главината и там където самия барабах се завинтва за главината и спича ама много здраво и ако никога не е отваряно (предполага се за италианските коли че не е) следва бесно приключение с чука и мамата Успех!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар

        Working...
        X