Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не мога да разглобя барабаните на Уно-то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    не мога да разглобя барабаните на Уно-то

    та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там

    #2
    Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то

    Mitko написа:
    sehnsucht написа:
    та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там
    Не трябва. Опитай се малко да завъртиш барабана така, че отворите от винтовете да се разминат с дупките (да са срещу метал). После виж какъв болт да навиеш във външната резба. Навивайки болта се запира в главината и бута барабана навън.
    на самия барабан няма резба
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
      Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

      Коментар


        #4
        lu40 написа:
        На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
        не е от това лъчко. дори и да има ръб и той да задържа се усеща кога е от него и можеш с напъване да го преодолееш, обаче барабаните почти винаги ръждясват за главината- слага се спирачна течност или нещо такова пуши се една цигара и бой с чука и 2 щанги- срещуположно разположени с едната надискаш а другата бой.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          слага се спирачна течност или нещо такова
          Може да прозвучи като реклама, но WD-40 работи в такива случаи безотказно.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то

            sehnsucht написа:
            та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там
            Бой, безмилостен бой с чука му е майката...Може и вълшебните думички да се използват
            Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01

            Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02

            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              lu40 написа:
              На барабаните са се получили яки-челюстите са се закопали.Или пробвай отзад през главината да ги свиеш като въртиш кръглата гайка на обтегача,или с чук и дървено трупче направо избивай.Може да ти се поразхвърчат чаркове ако накладките са дълбоко закопани,но не се плаши.Преди обратния монтаж ги занеси на стругар да им махне бордовете и да ги изправи.Успех
              не е от това лъчко. дори и да има ръб и той да задържа се усеща кога е от него и можеш с напъване да го преодолееш, обаче барабаните почти винаги ръждясват за главината- слага се спирачна течност или нещо такова пуши се една цигара и бой с чука и 2 щанги- срещуположно разположени с едната надискаш а другата бой.
              Тази ми е трета стара кола/след Лада и Алеко/,та го казвам от собствен дългогодишен опит с таралясници.А за спирачната течност си напълно прав,забравих да спомена този момент.Но по-добре е да се пръска с някакъв спрей за ръжда или ВД-40.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #8
                абе колега да не си дръпнал ръчната и тогава да се мъчиш че и такъв случай съм имал :D
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  На Типо-то само бой оправи работата.Залепват за самата главина освен че се вкопават накладките.Яко бой и така.Биеш отвсякъде смело ама не прекалено да не го спарскаш.Успех!
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    zfa159 е прав,чука му е майката, направо го скръши от бой :D , поне при мен този метод действа. Ако беше с задно предаване има и друг чалъм, но при теб няма как да стане.
                    Tofas- Sahin 1.6 карб.

                    Коментар


                      #11
                      Дам няма как да го развърти толкова бързо че да се отлепи по Ладовата технология
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        sorry за обаче тая ладовата технология си е... без коментар, при 100-120км/ч направо свалям цялата ръжда от главината.
                        Tofas- Sahin 1.6 карб.

                        Коментар


                          #13
                          Re: не мога да разглобя барабаните на Уно-то

                          sehnsucht написа:
                          та това ми е сега големия проблем!!! там има по 2 винтчета,отвивам ги,и нещат да се разтворят барабаните дали трябва да отвия и големия болт,дето са лагерите и т.н. или си има някакъв чалъм при махането на капака нека някой по-запознат да каже,че ми трябва спешно ремонт там
                          на новото купе съм сигурен че има резба на барабана. тези болтчета които си развил се завиват само на главината, а не на главината и барабана. намираш един или два болта който са с по голям диаметър от болтчетата които си развил, но със същата резба и ги завиваш в отворите на барабана. така тези болтове се завиват на барабана,опират в главината, и избутват барабана на вън. няма да е лошо да сложиш някяква смаска, спирачна течност или кока кола. ако ни артиса колата ще се разхладиш. така съм сменял накладки на мойто. ако случайно няма резба на барабана язък за барута. :D
                          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                          Коментар


                            #14
                            stef написа:
                            абе колега да не си дръпнал ръчната и тогава да се мъчиш че и такъв случай съм имал :D
                            хаха няма как да съм я дръпнал,щото е умишленно откачена,за да не се правя на Шумахер иначе благодаря за съветите колеги,и аз мислех,че майката му е само с чука,ма ме беше страх малко да не прецакам нещо е днеска ще се развъртя с чука и ще видя какво ще стане

                            Коментар


                              #15
                              само така, чука и мамата и всичко ще е ок, все пак внимавай и за някоя изненадваща контузия на пръсти и кокалчета и пак бой бой бой, докато му окапят зъбите :D :D
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X