:D Искам да попитам колегите от форума, ако някой има такъв автомобил, колко му излиза поддръжката, в смисъл на първоначална смяна на ремък и ролки, масло на двигател, АТФ-на скоростната кутия сменя ли се и има ли филтър, който е сменяем и не на последно място има ли майстори, разбиращи от кутия тип Формула 1.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Заслужава ли си покупката на Фиат Стило Абарт 170 к.с.
Collapse
X
-
За двигателя не мога да ти кажа конкретно, мога да ти кажа за всичко останало - капризна електроника, 90% от проблемите и са от лоши връзки, другите 10 от слаб акумулатор.Окачването е горе долу добре, в завои е нестабилна, Абарт-а трябва да е отчасти изключение, с малко по-различни задни пружини е.Вози приятно, дори с 17"F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Досега моя опит със Стило е много добра возия много бързо, един колега имаше 1.8 136 коня със всички екстри. Много бърза и красива кола с всички екстри. И той се оплакваше от електрониката. Но все пак кола с екстри като за Мерцедес C - класа и с ниска цена си заслужава. Колата обмислям да купя само за извънградско на дълъг път и ми се вижда по-широка от Ланчия Либра 2.0 155 коня типтроник. :D
Коментар
-
Колега онова дето е докарано от франция на собствен ход ли гледаш. Има го в сайтовете за коли втора ръка. С четири врати. Изглежда много добре, но ме притеснява ниската цена. Такива коли в немция са доста по-скъпи. Все пак е рядък автомобил. Гледай внимателно при покупката защото ще е тегаво после с поддръжката и ремонтите в БГ. Все пак такива коли тук има много малко. Мен ме блазнят скоростите. И много ме е яд, че няма дизел с този вид скорости. Или поне с нормален автоматик.
Коментар
-
Да така е колега. За съжаление тази кутия(автоматик) се слага само на бензинови автомобили. Просто е взета от Ферари Ф1, и явно предавките не могат да се напаснат към дизел. Чувал съм че не е от чупливите, но в България няма много майстори на скоростни кутии автоматици, за сервиз да не говорим.Ония гейове от Джемини даже масло на Пунто Селекта не могат да сменят! Колкото до ниската цена тя е за сметка на големия данък 288.75 лв. и гражданска 228.25 лв. Иначе е непродаваема.
Коментар
-
Тя по принцип е непродаваема. Това е кола за фенове и с разум такава кола не се купува. Единствения проблем за мен се явяват седалките, които по нищо не подсказват, че това е спортна модификация. И това ме отблъсква от колата най-много и ме кара да мисля в друга посока, към Алфа. Но и там комбинацията дизел-автоматик е на солена цена. Така, че ще почакам.
Коментар
-
Е, аз имам...Но какво да напиша, като няма и месец. Потвърждавам - нямаше никакъв разум при покупкатаНе съм сменил още ремък-мемък, но проверих при грамотен майстор и цените са съвсем нормални - около 300лв за ремъците и ролките плюс водната помпа. Това с труда.Не карам само нея, защото още имам Мареата, но й направих около 700км. Дотук разход само градско(!) - 10.9л/100км. А очаквах 13-15. Така че, не е толкова черен дяволът Всеки харесва различни неща, аз например я взех, защото е с 5 врати и отвън по нищо не личи каква е, освен по скорпиончето А за скоростите - колега, иди във форума на Алфа Ромео, има няколко момчета, които са много запознати. И всичко се прави, при това не е кой знае колко скъпо, не забравяй, че това не е хидроавтомат със всичките му салтанати, филтри и специално масло. Просто има един електрохидравличен "робот", който манипулира скоростите и съединителя.Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар