Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна реле-регулатор брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    релето е с четките да, четките са доста износени и ще се сменят сис сигурност, но освен реле регулатора има и диодна плочка която няма как да проверя дали някой диод не се е скапал, иначе директно щяд да сменя релето с четките, лагерите задължително сигурно ще ги сменя и така и така е свалено

    Коментар


      #17
      ето това нямаше как да проверя дали е читаво - http://www.euro07.bg/catalog/catalog...Car&id=25774а пък реле регулатора - http://www.euro07.bg/catalog/catalog...ByCar&id=25788 моят е магнети марели ама го няма на снимките

      Коментар


        #18
        ами щом си успял сам е добре на мойто браво тд 100 ми ремонтираха алтернатора смяна реле регулатор, който бил с четките заедно и колектор ми взеха доста 120лева, но махаха и полуоска
        Fiat Bravo TD100

        Коментар


          #19
          оказа се че на алтернатора му нямало нищо уж, което изобщо не ми се вярва почистил съм всички маси, кабели, клеми всичко е ОК, защо ми пада тогава напрежението опитвал съм и с друг акумулатор от кола която няма проблеми, пак падаше

          Коментар


            #20
            отивам да го качвам аз, взимам си един монбат формула за 100 лева и съм им таковал гаранциите на скъпите акумулатори по-нататък може да сменя релето ей така за проба, направо на място както си е без да свалям нищо, въпреки че и според мен си зарежда напълно достатъчно колата..

            Коментар


              #21
              монтирах всичко, че даже и акумулатор си купих, някви току що докарани турски platin дадоха ми и 2,5 години гаранция; 60 ампер часа с 530 стартов. на мн добра цена 130 лева квото ще да става вече :D

              Коментар


                #22
                Честа причина за падане на напрежението са клемите на акумулатора. По-точно медта на кабелите се окислява вътре в клемите и не прави контакт. Т.е. в такъв случай - нови клеми.
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #23
                  сменил съм ги и тях, зарежда си перфектно, 13.9 на празен ход с включени дълги на 30% от мощноста им + ЦД-то + вентилатор на 1 или 2

                  Коментар

                  Working...
                  X