Тази година ги смених предни-задни. Сега отпред съм с Барум Брилиант, а Файърстоуните Ф590 сложих отзад, че са поизтъркани вече.Определено не съм доволен от Барумите. Твърди са, не добро сцепление, сравнени с Ф590-ките отстъват чувствително, а имат доста повече грайфер.Пък и шумни ми се видят. А има ли разлика в шума в зависимост от това дали са отпред или отзад? Миналата година колата ми се струваше доста по-тиха.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
mariobg миналата зима карах със snoway2 и много им се кефех, като снегорин бях, тази зима взех Gislaveд няма място за сравнение, обаче и цената им е малко по-височка 110лв./бр.
Вчера обух моятаKumho ECSTAДоста е безшумна и добра возия като първи впечатления
брейй!! много добре изглежда шарката. колко струва и къде ги има?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Тоя кумхо изглежда много добре, обаче се чудя с тая шарка дали ще изхвърля добре водата. СТраничните канали изглеждат затворени, иначе улеите са добри. Сигурно само на снимката изглеждат затворени каналите а всъщност като стъпи отвора да е навън от гумата.
Ултра-високоскоростна гума от серията ЕCSTA модел SPT KU31.Основата на безопасното шофиране идва от доброто представяне на гумата на мокри и сухи пътища. Иновационнната разработка на гумата цели да запази, както доброто представяне на гумата при високи скорости, така и сигурността на водачите!KU31 показва отлично представяне на пътя, лесно управление, комфорт, ниски нива на шум и економия.Комфортно шофиранеИзключително здравата структура, безупречната подребна на ламелите на протектора, както и асиметричния дизайн на формата на прорезите, предпазват гумата от неправомерно износване и удължават нейния живот, както и допринасят за изключителната й стабилност и сигурно поведение на пътя.Гумата има система с индикатори за следене на износването на гумата в реално време ( RWI )Ниско ниво на шумОптимизиран дизайн на блоковете на протектора за ниско ниво на шум в купето.Нов иновационен външен дизайн на протектора с изобразено лого ECSTA на него.Свръх добро представяне при висока скоростМодерен дизайн на централната част на протектора с непрекъснати блокове и канали за максимална стабилност при високи скорости.Странични дъговидни прорези по протектора, осигуряващи изключителна стабилност при завой.Гумата е създадена със съзтезателната технология на Kumho от Формула 3 и доставя максимална теглителна сила, както и изключително сцепление в завой при висока скорост. Изключително сигурно представяне на мокри настилкиПравите и непрекъснати канали на протектора, многобройните прорези и нарязани ламели и модерната HD Silica технология, спомагат за изключителното й сцепление на сухи и мокри настилки и безупречното изтласкване на водата, като предпазват от аквапланинг и турболенция.118лв за брой
Ултра-високоскоростна гума от серията ЕCSTA модел SPT KU31.Основата на безопасното шофиране идва от доброто представяне на гумата на мокри и сухи пътища. Иновационнната разработка на гумата цели да запази, както доброто представяне на гумата при високи скорости, така и сигурността на водачите!KU31 показва отлично представяне на пътя, лесно управление, комфорт, ниски нива на шум и економия.Комфортно шофиранеИзключително здравата структура, безупречната подребна на ламелите на протектора, както и асиметричния дизайн на формата на прорезите, предпазват гумата от неправомерно износване и удължават нейния живот, както и допринасят за изключителната й стабилност и сигурно поведение на пътя.Гумата има система с индикатори за следене на износването на гумата в реално време ( RWI )Ниско ниво на шумОптимизиран дизайн на блоковете на протектора за ниско ниво на шум в купето.Нов иновационен външен дизайн на протектора с изобразено лого ECSTA на него.Свръх добро представяне при висока скоростМодерен дизайн на централната част на протектора с непрекъснати блокове и канали за максимална стабилност при високи скорости.Странични дъговидни прорези по протектора, осигуряващи изключителна стабилност при завой.Гумата е създадена със съзтезателната технология на Kumho от Формула 3 и доставя максимална теглителна сила, както и изключително сцепление в завой при висока скорост. Изключително сигурно представяне на мокри настилкиПравите и непрекъснати канали на протектора, многобройните прорези и нарязани ламели и модерната HD Silica технология, спомагат за изключителното й сцепление на сухи и мокри настилки и безупречното изтласкване на водата, като предпазват от аквапланинг и турболенция.118лв за брой
ти да немаш акции у фабриката...? Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 шегувам се! наистина изглежда много яки гуметата. кажи от каде ги докопа?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Миналата пролет си купих 2бр. БФ Гуудрич /летни/ 185/60/14 Много съм доволен от тях, но цената е 100 лв/бр. Като гледам всички гуми от този размер са с такава цена, пък и за нашите пътища трябват, като че ли, танкови вериги, затова стискай очите и купувай по интуиция и без това колкото и да е твърд борда на гумата след няколко примерени с хирургическа точност попадения в дупка родно производство пак ще трябва да си купуваш нови.
Коментар