Такааа.... пускам темата понеже днес както си говорехме с бащата и стана на въпрос за ремаците на колата .... та той ми вика ... "ааа от както сме я взели нищо не е пипано по ремаците ... ма те са си здрави" ... колата като я взехме беше на 130 000 ..... сега след 6 години и няколко месеца е само на 256 000 ,,,, и ангренажа още не е дал фира за мое учудване Та по мои груби сметки тоя ангренаж засега е на 126000км. и още се кара колата вие имате ли такива изцепки
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко може да издържи ангренажен ремък ?
Collapse
X
-
На Мареата в момента ангренажния ремък е на 97хил.км в добра кондиция и не смятам скоро да го сменям. Тези упражнения за смяна на 50хил.км си е чисто родна измислица на нашите така "добри" монтьорчета по сервизи и сервизчета.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Страх лозе пази. На КИАта ремъка ми е сменян на 26 декември 2006 година и от тогава е изминала 31000 км Като го гледаме с майстора ми нищо му няма и е почти като нов .Обаче се плашим че вече пет години са минали от смяната му та за това купихме нов и тия дни ще го сменявам.Колата е дизел мотор на Мазда 2000куб.Някои казват че на тоя мотор се сменяли след 120 000км но колко е вярно един господ знае.При смяната му в Италия с жълта боя са написали на капака датата и километрите .Съответно с жълти точки са правили и белезите та за това си мислим че километрите отговарят на написаното.
Коментар
-
На мареата ми ремъка прескочи на 52000, на 3.5 години, на път за сервиза. Ремонта излезе около 300 лв повече от смяната. Не мисля, че си струва риска. Следващия път си мисля за смяна преди 50000, пък нека който иска да ми се смее.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:На мареата ми ремъка прескочи на 52000, на 3.5 години, на път за сервиза. Ремонта излезе около 300 лв повече от смяната. Не мисля, че си струва риска. Следващия път си мисля за смяна преди 50000, пък нека който иска да ми се смее.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Такъв експеримент може да се направи на кола която не удря клапани. Слагаш ремъка и засичаш километрите. Докато се скъса. Тук във друга тема един колега беше писал че сменя ремъка като се скъса. Защото двигателят му не удря клапани. Останалите ще трябва да се доверяваме на статистиката 50000 км - нов ремък.Освен това и търкалетата около ремъка трябва да държат на 100000 км или колкото е решил собственика за ремъка. Виждал съм на един джип, двигател боксер скъсан ремък на 500 км след смяна. Обтягащата ролка се оказала дефектна, чупи се, стои накриво, ремъка на целият оръфан от едната половина по широчина, вътре двигателят пълен с "перушина" от наръфания ремък. Перушината се получила защото дефектиралата ролка не се върти ами ремъкът се търка в нея. Като че ли най-големият проблем беше да се изчисти перушината че като влезе в ролките започват да се износват ускорено.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888 написа:Такъв експеримент може да се направи на кола която не удря клапани. Слагаш ремъка и засичаш километрите. Докато се скъса. Тук във друга тема един колега беше писал че сменя ремъка като се скъса. Защото двигателят му не удря клапани. Останалите ще трябва да се доверяваме на статистиката 50000 км - нов ремък.Освен това и търкалетата около ремъка трябва да държат на 100000 км или колкото е решил собственика за ремъка. Виждал съм на един джип, двигател боксер скъсан ремък на 500 км след смяна. Обтягащата ролка се оказала дефектна, чупи се, стои накриво, ремъка на целият оръфан от едната половина по широчина, вътре двигателят пълен с "перушина" от наръфания ремък. Перушината се получила защото дефектиралата ролка не се върти ами ремъкът се търка в нея. Като че ли най-големият проблем беше да се изчисти перушината че като влезе в ролките започват да се износват ускорено.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
kantarev написа:А и много зависи от ремъка все пак и от ролките .Ако се взимат ОЕМ части може да се довериш на километрите,че даже и отгоре,но иначе си ги сменяйте на 50000-60000 км и няма да боли главата послеFIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Дааааааааа, в събота извадихме ремъка на едно Пежо. Беше на 5 години и 3 месеца и 54 000км. Ремък Дайко и ролки ИНА. На ролките по мое мнение и м нямаше нищо, но ремъка беше на косъм. Зъбите бяха добре, но външната обшивка закъсана на 10-на места.На предшната ми кола, пак френска но Рено, ремъка беше на 10 години нямаше никакви признаци за повреждане. А ролката от него, преди година и половина я поставих на една 19-ка, по спешност(неговата беше пред блокаж) и собственика си кара така още. Искам да кажа, че е строго индивидуално, въпреки статистиката и в случая е редно да се спазват някакви препоръки от производителите.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
що се касае за ремък, то той кара наистина много. Моя ремък на алтернатора беше заводския през 2007 като взех бравото и беше на 140 000. Обаче ролките издават багажа. Вече 2 пъти съм сменял аз ангренаж на бравото и скоро ми предстой 3ти път смяна, ами като свалях ролките и двата пъти бяха зле на по 50 000, дори втория път една планка беше счупена и на ролката не й давах повече от 5 000 живот.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар