Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко може да издържи ангренажен ремък ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко може да издържи ангренажен ремък ?

    Такааа.... пускам темата понеже днес както си говорехме с бащата и стана на въпрос за ремаците на колата .... та той ми вика ... "ааа от както сме я взели нищо не е пипано по ремаците ... ма те са си здрави" ... колата като я взехме беше на 130 000 ..... сега след 6 години и няколко месеца е само на 256 000 ,,,, и ангренажа още не е дал фира за мое учудване Та по мои груби сметки тоя ангренаж засега е на 126000км. и още се кара колата вие имате ли такива изцепки
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    #2
    Само ми кажи,че става дума за Бравото и да се гръмна ?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      #3
      Лелелеле колега ти си за книгата на ГИНЕС

      Коментар


        #4
        liverpool235 написа:
        Само ми кажи,че става дума за Бравото и да се гръмна ?
        За Браво, като твойто, в Аутодата дават ремъка да се сменя през 72000 мили...Има-няма 120 000 км...
        FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
        Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

        Коментар


          #5
          На Мареата в момента ангренажния ремък е на 97хил.км в добра кондиция и не смятам скоро да го сменям. Тези упражнения за смяна на 50хил.км си е чисто родна измислица на нашите така "добри" монтьорчета по сервизи и сервизчета.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Страх лозе пази. На КИАта ремъка ми е сменян на 26 декември 2006 година и от тогава е изминала 31000 км Като го гледаме с майстора ми нищо му няма и е почти като нов .Обаче се плашим че вече пет години са минали от смяната му та за това купихме нов и тия дни ще го сменявам.Колата е дизел мотор на Мазда 2000куб.Някои казват че на тоя мотор се сменяли след 120 000км но колко е вярно един господ знае.При смяната му в Италия с жълта боя са написали на капака датата и километрите .Съответно с жълти точки са правили и белезите та за това си мислим че километрите отговарят на написаното.
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #7
              На 60 хил. е хубаво да се сменя ангренажа. Може и повече да кара, но е божа работа... На Bravo 20V препоръчвам да се сменя ремъкът на алтернатора заедно с ангренажа, че като се скъса прави доста поразии...
              ex Punto '95 1.1
              Lancia Y 1.1
              Bravo HGT 2.0 20V
              Supermoto!

              Коментар


                #8
                На мареата ми ремъка прескочи на 52000, на 3.5 години, на път за сервиза. Ремонта излезе около 300 лв повече от смяната. Не мисля, че си струва риска. Следващия път си мисля за смяна преди 50000, пък нека който иска да ми се смее.
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  vesko написа:
                  На мареата ми ремъка прескочи на 52000, на 3.5 години, на път за сервиза. Ремонта излезе около 300 лв повече от смяната. Не мисля, че си струва риска. Следващия път си мисля за смяна преди 50000, пък нека който иска да ми се смее.
                  И каква беше причината да ти прескочи ремъка?Щото опънат ремък, движещ се по нормални и здрави ролки, знаеш ли кога ще прескочи? Точно никога....
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар


                    #10
                    Такъв експеримент може да се направи на кола която не удря клапани. Слагаш ремъка и засичаш километрите. Докато се скъса. Тук във друга тема един колега беше писал че сменя ремъка като се скъса. Защото двигателят му не удря клапани. Останалите ще трябва да се доверяваме на статистиката 50000 км - нов ремък.Освен това и търкалетата около ремъка трябва да държат на 100000 км или колкото е решил собственика за ремъка. Виждал съм на един джип, двигател боксер скъсан ремък на 500 км след смяна. Обтягащата ролка се оказала дефектна, чупи се, стои накриво, ремъка на целият оръфан от едната половина по широчина, вътре двигателят пълен с "перушина" от наръфания ремък. Перушината се получила защото дефектиралата ролка не се върти ами ремъкът се търка в нея. Като че ли най-големият проблем беше да се изчисти перушината че като влезе в ролките започват да се износват ускорено.
                    Bravo 1.6 / 16

                    Коментар


                      #11
                      Riki888 написа:
                      Такъв експеримент може да се направи на кола която не удря клапани. Слагаш ремъка и засичаш километрите. Докато се скъса. Тук във друга тема един колега беше писал че сменя ремъка като се скъса. Защото двигателят му не удря клапани. Останалите ще трябва да се доверяваме на статистиката 50000 км - нов ремък.Освен това и търкалетата около ремъка трябва да държат на 100000 км или колкото е решил собственика за ремъка. Виждал съм на един джип, двигател боксер скъсан ремък на 500 км след смяна. Обтягащата ролка се оказала дефектна, чупи се, стои накриво, ремъка на целият оръфан от едната половина по широчина, вътре двигателят пълен с "перушина" от наръфания ремък. Перушината се получила защото дефектиралата ролка не се върти ами ремъкът се търка в нея. Като че ли най-големият проблем беше да се изчисти перушината че като влезе в ролките започват да се износват ускорено.
                      Точно това имах предвид, като попитах колегата горе защо му се е скъсал ремъка... Обикновено ремъка се къса заради калпави или изкривени ролки...Осигуриш ли му нормално движение и нормално опъване на един ремък може да те надживее...Е, не чак толкова, но поне без проблем ще си изкара предписаните 100-120 хил. км...Обаче в България много хора сменят само ремъка и максимум обтяжната ролка...Ама покрай тези неща има още поне 1-2 ролки на някои двигатели...Тях не ги сменят, защото са по-скъпички...И после - оп, ремъка ми се скъса, а е сменен вчера...
                      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                      Коментар


                        #12
                        А и много зависи от ремъка все пак и от ролките .Ако се взимат ОЕМ части може да се довериш на километрите,че даже и отгоре,но иначе си ги сменяйте на 50000-60000 км и няма да боли главата после
                        Nissan Primera 1.6 16v P11
                        ex.Fiat Bravo 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          kantarev написа:
                          А и много зависи от ремъка все пак и от ролките .Ако се взимат ОЕМ части може да се довериш на километрите,че даже и отгоре,но иначе си ги сменяйте на 50000-60000 км и няма да боли главата после
                          Естествено, че производителите не дават тези гаранции за части, купени от незнайни търговци и производители. Даже още един пример мога да дам с другата ми кола - Рено Сценик. Понеже бях командирован в Турция и се наложи там да й сменям ремъците, се оказа, че Рено Турция дава гаранция на ремъка от 60000 км. Навсякъде из Европа за моя модел двигател дават смяна през 120 000 км. Попитах защо е така и те ми казаха, че в Турция е по-топло и ремъците издържали по-малко на високите температури и за да нямат проблеми с ударени клапани, което при Рено е страшно като пари и ремонт, са намалили тая граница на 60 000 км. или 3 години. В Европа е 120 000 км или 5 години...И става въпрос за фирмените за Рено ремъци с марка Gates...
                          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                          Коментар


                            #14
                            Дааааааааа, в събота извадихме ремъка на едно Пежо. Беше на 5 години и 3 месеца и 54 000км. Ремък Дайко и ролки ИНА. На ролките по мое мнение и м нямаше нищо, но ремъка беше на косъм. Зъбите бяха добре, но външната обшивка закъсана на 10-на места.На предшната ми кола, пак френска но Рено, ремъка беше на 10 години нямаше никакви признаци за повреждане. А ролката от него, преди година и половина я поставих на една 19-ка, по спешност(неговата беше пред блокаж) и собственика си кара така още. Искам да кажа, че е строго индивидуално, въпреки статистиката и в случая е редно да се спазват някакви препоръки от производителите.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              що се касае за ремък, то той кара наистина много. Моя ремък на алтернатора беше заводския през 2007 като взех бравото и беше на 140 000. Обаче ролките издават багажа. Вече 2 пъти съм сменял аз ангренаж на бравото и скоро ми предстой 3ти път смяна, ами като свалях ролките и двата пъти бяха зле на по 50 000, дори втория път една планка беше счупена и на ролката не й давах повече от 5 000 живот.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X