Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата на маслото не угасва веднага

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Danchojn написа:
    infineon написа:
    Колегата дето каза че това масло е като вода е прав- студено си капе почти като вода, а не се точи мазно.
    Ако на студено капе като вода, то какво остава при работна температура? Не е нормално, нищо че е 5W. Не бих държал такова масло в двигателя си. Задължително трябва да се провери и клапана с/у оттичане на маслото.Ако имаш малко останало, може да ми дадеш да го проверим, що за стока е! Ако искаш пиши на лични.
    Приятелю, дето ще проверяваш маслата...Ако разбираш нещо от тия масла би трябвало да ти е ясно освен какво значи 5W, какво значи и W40...Хора, много по-знаещи от теб и от мен, са го проверили стотици пъти преди да го пуснат на пазара...Би трябвало да ти е ясно, че борбата е едно масло да е рядко, като е студено, и да е гъсто, когато е загряло...Общо казано...
    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

    Коментар


      #17
      Но не и твърде рядко. Всеки производител на масла дава колко mm2/s е маслото. Дава също и двата вискозитета, кинематичен и динамичен и вторият характиризира точно изпомпваемостта при ниски температури. Прекалено ниският вискозитет, освен че не гарантира изпомпваемост, не гарантира и мазане. Да хората се опитват да постигнат добра изпомпваемост при отрицателни температури, но го правят с вискозитетния индекс и други техники........А ако се задълбаеш в самостоятелни проверки на маслата, с изненада ще установиш, колко се разминават с действителността прехвалените масла на някои големи производители. Освен това може да е менте.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #18
        Маслото съм го купих от AXM-AUTO и се съмнявам да е менте, налял съм го всичкото до капка.А иначе колегата дето ми се скара да чета, ако може да ми кажеш къде мога да намеря сервизен мануал за този мотор ще съм ти много благодарен.Ровил съм супер много време в нета но не намерих никъде. Нито конкретно за този модел- 70 коня, нито за модела дето е в гранде пунто и е 90 коня, нито за опел корса където мотора на практика е същия но го водят 1.3 CDTI.Надявах се някой да е отварял затова пуснах темата. По корпуса където влиза филтъра клапан не се вижда, оглеждал съм го внимателно.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #19
          Клапана може да е при помпата.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Най-лесното, най-евтиното и най-вече за твое успокоение е да се смени маслото и филтъра за да се види, какво ще стане. Филтър, само че от друг производител, например MANN или Bosch. Масло, пак препоръчано от производителя, но друго. Колегите, изказали мнения по-горе са абсолютно прави. Съществува и възможност за разглобяване на двигател и ремонт. Също така и да продължаваш да си я караш и да не обръщаш внимание на лампичката. Но това не е добре. Лампата трябва да изгасва веднага. Не очаквай някой да каже, че е нормално. Сменяй маслото и не е казано да го изхвърлиш.
            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

            Коментар


              #21
              И при мен при Пунтото се получи този ефект с филтър на Текнеко. Води се, че има клапан, но не работи. Ползвал съм на Мареата филтър от тази марка, клапанът държеше, но уплътнението течеше. От същата марка колегата HLX беше сложил и уплътнението държеше, но клапанът не държеше, така че очевидно са боклуци. В следващите дни ще го сменя с Шампион или Клийн, тъй като с тях проблеми не съм имал.

              Коментар


                #22
                Danchojn написа:
                ...Освен това може да е менте.
                Виж как си си отговорил сам...За такива масла не говорим...Говорим за нормално редовно произведено масло, демек истинско...
                FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                Коментар


                  #23
                  fireman160 написа:
                  Най-лесното, най-евтиното и най-вече за твое успокоение е да се смени маслото и филтъра за да се види, какво ще стане. Филтър, само че от друг производител, например MANN или Bosch. Масло, пак препоръчано от производителя, но друго. Колегите, изказали мнения по-горе са абсолютно прави. Съществува и възможност за разглобяване на двигател и ремонт. Също така и да продължаваш да си я караш и да не обръщаш внимание на лампичката. Но това не е добре. Лампата трябва да изгасва веднага. Не очаквай някой да каже, че е нормално. Сменяй маслото и не е казано да го изхвърлиш.
                  Това добре, ама колко пъти трябва да смени филтъра и маслото, че да уцели?При него проблема не е във филтъра и маслото, а в тъпия клапан, който е някъде заврян...Никой ли няма мануал за тоя двигател?
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар


                    #24
                    Май никой няма мануал .Попаднах на едно клипче с този мотор на 90 000 км и лампата даже свети повече от при мене - http://www.youtube.com/watch?v=SrrMw...ture=relatedИ още едно на което лампата гасне като при мен - http://www.youtube.com/watch?v=E1Clt...ъзможно ли е да е нормално за този мотор така да гасне?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #25
                      infineon написа:
                      Май никой няма мануал .Попаднах на едно клипче с този мотор на 90 000 км и лампата даже свети повече от при мене - http://www.youtube.com/watch?v=SrrMw...ture=relatedИ още едно на което лампата гасне като при мен - http://www.youtube.com/watch?v=E1Clt...ъзможно ли е да е нормално за този мотор така да гасне?
                      Това не бива да те успокоява...Ти още ли не си го свалил тоя филтър да го огледаш за клапани? Побързай, защото може да сваляш двигател за лагери...
                      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                      Коментар


                        #26
                        Филтър MANN ти трябва Клипчетата са от Панда. И мойта бе така докато не преминах на тези филтри. Оригиналните филтри не са добре.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Danchojn написа:
                          Филтър MANN ти трябва Клипчетата са от Панда. И мойта бе така докато не преминах на тези филтри. Оригиналните филтри не са добре.
                          Свалял съм го филтъра 2 пъти вече, и клапан няма в него никакъв. Интересното е обаче че винаги като го развия чашката е пълна до половината с масло, т.е не изтича в картера.Кажи откъде си го купил този филтър MANN да пробвам с такъв? Имаш предвид хартиен елемент нали?
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #28
                            infineon написа:
                            Кажи откъде си го купил този филтър MANN да пробвам с такъв? Имаш предвид хартиен елемент нали?
                            Уф, не. Бях забравил че става въпрос за хартиен елемент само. Иначе знам от къде да сдобиеш истински филтър. Дори мога да го взема, а после ти от мен.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X