Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работа на климатроник

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работа на климатроник

    Колеги,някой ще ми обясни ли как действа т.нар. климатроник-Марея 1,8,16V.Вчера привечер реших да "стопля" малко колата-отвън бе 22 градуса,поставих скалата на 26 градуса и вентилатора на AUTO.Какво забелязах-на каквито и градуси да поставях показателя(освен крайните)-винаги духаше с еднаква температура.Нещо не мога да разбера!
    Марея 1,8 16V

    #2
    по принцип като искаш да се топлиш, спираш климатика (компресора)другия вариант е да не ти работи клапата, която смесва топлия (студения) въздух отвън и този от климатика (радиаторчето на отоплението)
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Разбира се че не съм пуснал климатика!
      Марея 1,8 16V

      Коментар


        #4
        Май тези климатроници си искат малко време докато се "опомнят". Иначе ако тръгнеш на дълъг път и поставиш климатроника на някаква температура, си я поддържа. Аз например като ходих миналата година на морето, тръгнах нощта към 4 ч. и понеже беше малко студеничко, сложих климатроника на 22 градуса. Тогава духаше топло. После като се поразсъмна сам започна да духа въздух отвън без да го загрява, а като нагря и слънцето вече си усили самичък вентилатора. Но не става бързо.
        Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

        Коментар


          #5
          eman написа:
          Разбира се че не съм пуснал климатика!
          значи си ползвал "парното", а не климатроникапо принцип би трябвало да духа с една и съща температура, докато достигне заданиетосамо в най-крайно ляво ще духа външен въздуха най-крайно дясно - само от отоплението
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            sev написа:
            eman написа:
            Разбира се че не съм пуснал климатика!
            значи си ползвал "парното", а не климатроникапо принцип би трябвало да духа с една и съща температура, докато достигне заданиетосамо в най-крайно ляво ще духа външен въздуха най-крайно дясно - само от отоплението
            Климатроникът сам си движи клапата, която смесва въздуха, минаващ покрай радиаторчето на парното. Отделно от това регулира и силата на вентилатора. Когато например желаната температура е близка до температурата в купето в момента, вентилаторът върти бавно (да кажем на 1-ва степен). В крайно ляво и в крайно дясно положение вентилаторът върти принудително на 4-та степен без да взима предвид каква е температурата в купето и вкарва или изцяло свеж въздух отвън (при позиция LO), или изцяло прекарва въздуха през радиаторчето на парното (при позиция HI). На всички останали показания за температурата прави комбинация от свеж и затоплен въздух и от сила на въртене на вентилатора.
            Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

            Коментар


              #7
              10х за Ivo Marea послушайте го същото щях да пиша и аз
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар

              Working...
              X