Здравейте колеги,Днес се опитах да си сменя маслото на пунтото но..... Уви, ударих голяма греа с малсения филтър Това чудо няма развиванка да му м***та, даже ми се скъса ключа докъто напъвах Ако не ме лъжат спомените посоката на развиване е към двигателя, нали Моля Ви дайте някаква идея
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна маслен филтър
Collapse
X
-
nedialk00
на обратно е, маслените филтри са си стандартна резба, ако искаш да го развиеш няма да въртиш към двигателя, а обрано към двигателя се завива
Коментар
-
pakumba написа:вземи си свестен ключ и не се занимавай с отверки и от и към двигателя. Струва 5-6 лв с метална лента. А аз моя си го стягам мъжката като го сменя с ключа и никога не съм имал проблем с развиването му.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:pakumba написа:вземи си свестен ключ и не се занимавай с отверки и от и към двигателя. Струва 5-6 лв с метална лента. А аз моя си го стягам мъжката като го сменя с ключа и никога не съм имал проблем с развиването му.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И аз практикувам номера с отверката ако се закучи, но колегите са прави че ако се разпори ламарината а не се отвие си усложняваш доста живота.А относно посоката- представи си че филтъра е една нормална гайка, че това от и към двигателя хич не е ясно за какво иде реч.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не знам какво става но се вкарах в страшно приключение, вчера пробвах с обикновен ключ като този http://drugi-rychni-instrumenti.paza...-06-p50084839/ и се скаса, днес взех един с верига от магазина до нас http://emk-33.com/shop/product_info....roducts_id=175 и пробвах с него. Пробвах в посока обратна на 4асовника но не мърдаше, след това врътнах по посока на 4асовника и се завъртя малко. След това запо4нах да се мъ4а пак обратно по 4асовника но не мръдна и милиметър, напънах го силни4ко и филтъра се деформира и понеже основата на клю4а беще тънка запо4на да се пробива метала на фиттъра. Преместих клю4а в основата на филтъра и го напънаш пак но се скъса веригата да му е*а м*****..... И понеже се поизнервих извадих една отвер4ица и я набих през средата на филтъра вместо да се развива той по4на да се цепи като консерва и се отказах и от този на4ин. Мисля да пробвам с нещо такова http://emk-33.com/shop/product_info....roducts_id=174 или http://zimber-tools.com/lang-en/-htt...er-pliers.html , дайте акъл с какво да го разлепя и нали се развива обратно на 4асовника 4е направо ве4е се 4удя какво ставаFiat Punto ELX 1.7TD 1996g.
Коментар
-
Колега, аз ти показах кой ключ ще ти свърши работа.Тия ленти и вериги (малко по-добрия вариант) се късат в такива ситуации. Купи си от ключа в горния ми пост и последното нещо ще ти е проблема в ключа.@pakumba с един колега се пробвахме да му развием горивния филтър с такива вложки. Толкова беше запекъл за конзолата, че "гайката" на филтъра се деформира и вложката превъртя. Естествено накрая пак го развихме със споменатия от мен ключ. Там стискаш брутално кръстиш се да не скъсаш гайката му и напъваш колкото сърце ти дава. Със сигурност не изпускаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ключове много, място за бъркане малко На либрата ако не се свали кората под мотора ми е много интересно от къде ще заврете всичките ключове. Аз ги развивам на ръка и ако се закучи му набивам отвертката и става. При колегата явно филтъра не е намазан с масло преди да се завие и е завит с ключ, това е много лошо.Колега като застанеш зад филтъра, трябва да го въртиш наляво, ако си пред него е надясно.Напъвай го в тази посока в която е тръгнал малко, това при положение, че не си сигурен за посоката на отвиване.Гледай да не го сцепиш напълно защото ще се наложи после да го развиваш с други инструменти.П.С преди да завиеш новият филтър му намажи гумичката с изгоряло масло и го завий на ръка. Аз ги завивам с лявата ръка и после виждам зор при отвиване, направете си сметка ако е завит с ключ за какво става на въпрос.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар