Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна гумички на клапани Браво 1,4 12V.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна гумички на клапани Браво 1,4 12V.

    Какво е вашето мнение със сваляне на главата или без?Възможно ли е подпиране на клапаните през отворите за свещите?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Става и без сваляне на главата. Махаш свещите, завърташ коляновия вал, така че съответното бутало да е най-горе и сменяш на съответния цилиндър.После повтаряш операцията за останалите цилиндри.

    Коментар


      #3
      Става ама според мен не си струва нито времето нито резултата които ще получиш
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        eh4ev07 написа:
        Става ама според мен не си струва нито времето нито резултата които ще получиш
        Защо така смяташ?
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          И на мен ми е интересно, При положение че спестяваш от гарнитура, шлайфане на главата и от пари за работа ?
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            Защо пък да шлайфа глава? Аз си сменях гарнитурата без шлайфане, 4-5 години не е мръднала. Е вече ако има големи канали от антифриза тъй и тъй е свалена може да и се удари един вятър, но иначе е безсмислено.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Никой не може да е сигурен че като махнат главата всичко ще е перфектно А и щом може да се сменят без да отваряш мотора не виждам смисъл да се прави. После да случиш я дефектна гарнитура я нещо друго, става да си е*е майката
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                eh4ev07 написа:
                Става ама според мен не си струва нито времето нито резултата които ще получиш
                Защо така смяташ?
                Защото няма как да паснеш клапаните а ефекта идва от това
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  Няма да сменям гумички добре ,че не разбутах главата.Проблема с изпушването при палене на студен двигател е открит и решен срещу 17 лв.Оказа се давене на автомобила от изтичане на газ когато автомобила е в покой.Мембраната за високото налягане на изпаритела беше в окаяно състояние както и газовия клапан не държеше налягането.Сега двигателя пали много лесно на газ и няма син дим.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар

                  Working...
                  X