Значи двигателя е 90 коня а на магистралата не мога да дигна и 140 кмднес ходих на маистор да ми замери компресията и показва,На 1-9 на 2-8.2на 3-8.3 на 4-8.4Тъи като тази компресия ми се вижда досда ниска искам да ви питамналежащо ли е смяна на сегменти калапани и тн.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компресия на Tipo 1.6м.е
Collapse
X
-
ivo написа:АМи по каталози дават 9.5:1 компресия за твоя .... но мисля че Mitko има същия мотор и би ти бил по-полезен ...Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн е казал всичко, налягането е доста ниско. Гарнитурата може и да не е за смяна, но е препоръчително да я смениш, и без това ти се налага серозен ремонт. Бутални пръстени, уплътнители на клапаните са ти задължителни. При ремонта ще трябва да се определи и състоянието на буталата и износването на цилиндрите, може да се наложи повече работа при изменение от допуските.
Коментар
-
На пръв поглед двигатя просто пее форсира се много добре масло горида кажем 200 грама на 5000км,чука савсем леко клапан.Колата я имам от 2 години и съм минал около 40000км без да пипам нищо по двигателя.Това което се наблюдава е че колата няма мощност особенно на големите обороти.Забравих да кажа че има и гас (положението е еднакво и на гас и на бензин)
Коментар
-
beer написа:На пръв поглед двигатя просто пее форсира се много добре масло горида кажем 200 грама на 5000км,чука савсем леко клапан.Колата я имам от 2 години и съм минал около 40000км без да пипам нищо по двигателя.Това което се наблюдава е че колата няма мощност особенно на големите обороти.Забравих да кажа че има и гас (положението е еднакво и на гас и на бензин)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Значи ето сега някои възможности за самодиагностика. Ако налягането в цилиндрите е ниско както при теб, но стойностите са с неголеми разлики в съседни цилиндри(до 1 кг/см.см), логично е да не се търси неизправност в уплътнителя(гарнитурата) на главата. Ако мерейки налягането при завъртане манометъра отчете ниско налягане с първото завъртане, което се покачва със следващи завъртания, обикновено става при износени пръстени. Ако впръснеш малко масло в цилиндъра през отвора за свещите и повториш замера, ако има износени пръстени налягането ще се повиши от първия замер. Ако обаче с въртенето на коляновия вал след първия оборот налягането не се повишава, също и след впръскване на масло остава непроменено, причините са в износвания и нехерметичност в клапаните(гарнитурата на главата)Кейн написа:Друг вариант е да ти се е поскапал тайминга на отваряне и затваряне на клапаните, и във високите обороти да имаш момент на отваряне преди искрата, но това ми се струва малко вероятно. И нелогично, като препрочитам.
Коментар
-
me_to_u написа:Ако мерейки налягането при завъртане манометъра отчете ниско налягане с първото завъртане, което се покачва със следващи завъртания, обикновено става при износени пръстени.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар