Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е проблема да е в рейката? Ако не, къде е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Възможно ли е проблема да е в рейката? Ако не, къде е?

    Тази вечер реших да си видя предницата, че имах едно потропване като,че ли във волана. Като потеглям се чува леко някакво почукване (потегляне направо). Не се чува нищо като завивам, само като потеглям или като се движа съвсем бавно с 20 км/ч на втора по паветата (в Горна баня ги има повечко и са не равни). И така отидох в един сервиз и пича хвана гумата и взе да я мърда (колата не беше вдигната, а си беше на земята) и се чу точно същото почукване във волана. Чуваше се и от лявото и от дясното колело. Каза,че най-вероятно рейката е за смяна рейката. Питах го да не би да е накрайка на рейката, а той каза,че от рейката.

    #2
    Re: Възможно ли е проблема да е в рейката? Ако не, къде е?

    doofiat написа:
    Тази вечер реших да си видя предницата, че имах едно потропване като,че ли във волана. Като потеглям се чува леко някакво почукване (потегляне направо). Не се чува нищо като завивам, само като потеглям или като се движа съвсем бавно с 20 км/ч на втора по паветата (в Горна баня ги има повечко и са не равни). И така отидох в един сервиз и пича хвана гумата и взе да я мърда (колата не беше вдигната, а си беше на земята) и се чу точно същото почукване във волана. Чуваше се и от лявото и от дясното колело. Каза,че най-вероятно рейката е за смяна рейката. Питах го да не би да е накрайка на рейката, а той каза,че от рейката.
    те тва се казва диагностика ако някой ти гледа на кафе сигурно по правилно предположение ще каже според мен е добре да смениш майстора ПС пресполагам че рейката не ти тече
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Ами мисля,че не тече нищо под колата. Винаги отдолу като я спра си е чистичко. Ама добре де, от какво може да е?

      Коментар


        #4
        Накрайници? - същия ми е проблема и като я разглобих се оказа че единия накрайник има около сантиметър хлабина и независимо коя гума мърдаш хлопа.Първоначално си мислех че е рейката защото не можех да си обесня как така и като мърдам и едната и другата гума все ще хлопа като е разбит само единия накрайник ама било нормално - в смисъл че като мръдна едната обира луфта а като мрдна другата през режката пак обира луфта и съвсем леко помества волана.Между другото този луфт се оказа че го има само в едно положение на накрайника и затова съм го пропуснал по-рано.Като го позавъртиш малко на една страна и го мърдаш нагоре-надолу хлопа здраво иначе ако колата е на земята не успях да го доловя.Става дума за външните накрайници на рейката защото има и вътрешни.По павета има едно леко потупкване във волана а при рязко спиране се чува едно Дум като набиеш спирачки.А като тръгвам се усеща едно тупване,чува се едно потупване и тръгвам.Мислех че е каре ама не е.Успех!
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          неееееееее колега аз мисля че е рейката!!!!!!!!!! , тази вечер звездите са така някак си подредени че някак си като на рейка ми бие, меркурий е влязъл във тригон с луната ииии това някак си се пада точно рейката на твоята колаСмени си майстора, мисля че и истината ще излезе наяве
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #6
            Рейката не е толкова лесно да се скапе.Отделно тоя проблем наистина ми се вижда проблем в майстора.Иди на друго място и ги помоли да ти погледнат накрайниците.Аз лично ще ти кайа една много лесна рецепта която един колега тук ми каза и е беозтказна до момента - погледни къде имаш скъсан маншон (имаш 2 на рейката където тръгват двата и края и два при самите накрайници където се хващат за главините).При мен точно където е сцепено маншончето ми е и луфт-а.Та загледай къде има скъсано нещо и се ориентирай и сам.Иначе майстора хваща една голяма щанга и започва да се разхожда по носачите,накрайниците и т.н. и ще види къде е хлабината.Успех!
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Оказа се,че левия носач е за смяна. Сега колата е в сервиза и дано да е това наистина, че еееее.......Някой знае ли колко струва носача? Искат ми 70 лв + 30 лв за труд + 15лв за реглаж.

              Коментар


                #8
                И аз подкрепям Митко!
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар

                Working...
                X