Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на гарнитура на капака на главата - къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Painfall написа:
    Благодаря за отговорите! Вероятно от тук нататък ще действам по следната схема: Взимам гарнитурата, сменям я, мия двигателя, сменям маслото и започвам да следя нивото и омасляването.Иначе, смятам, че омасляването идва от гарнитурата, защото навсякъде омасляването е еднакво, не тече само и/или основно от едно място, а си се вижда прясно, кажи-речи равномерно разпределено омасляване. Друго едно нещо ми прави впечатление, но не съм сигурен дали е вярно. Струва ми се, че когато държа нивото на маслото( по щека) на средата или на максимума харчи повече и по-бързо, когато е около(малко над) минимума почти не харчи. Дали е някакъв признак, не знам.
    сравни си щеката с друга кола като твоята /ДВГ да е същия/

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      С водоструйка само пада ли маслото от двг ?
      Напръскай с Меглио първо,изчакай 2-3 минути,после водоструйката и всичко ще падне.
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар

      Working...
      X