Сигорно някои са чели темата ми: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78921След като колектора цъфна, с голямо очудване забелязах, че вътре е леко омаслен. На какво се дължи това? Едвали е проблем, но едвали е нормално. Как да го предотвратя? Най-малкото, цапа ми МАП-а.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омаслен входящ колектор при Браво 1.6
Collapse
X
-
Това е от вентилацията на картера. Картерните газове ( изпаренията от маслото в картера и минималното количество изгорели газове пропуснати от сегментите ) преминават през сепаратор, който отделя конденза от тези газове и от сепаратора по маркуч се вкарват на входа на смукателния колектор. Естествено е когато горещите газове от картера се смесят със студения въздух, да се образува още конденз, който се отлага по стените на колектора. Те влизат след МАФ-а, но ако той е много близо до мястото където влизат картерните газове, те успяват го замърсят. И това гърмене на колектора им помага цапат МАФ-а.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Dido_Lyubenov написа:Това е от вентилацията на картера. Картерните газове ( изпаренията от маслото в картера и минималното количество изгорели газове пропуснати от сегментите ) преминават през сепаратор, който отделя конденза от тези газове и от сепаратора по маркуч се вкарват на входа на смукателния колектор. Естествено е когато горещите газове от картера се смесят със студения въздух, да се образува още конденз, който се отлага по стените на колектора. Те влизат след МАФ-а, но ако той е много близо до мястото където влизат картерните газове, те успяват го замърсят. И това гърмене на колектора им помага цапат МАФ-а.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар