Plastex написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гръмна ми колектора
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Ако испускат инжекторите на газовата, или клапана който пуска и спира газта към самите инжектори ( за клапан че има не съм сигурен но би трябвало да има ) , газта събрана в колектора "задушава" ДВГ при първите обороти на стартер, естествено колата не пали все още, но се получава възпламеняване в цилиндрите. И понеже горивната смес става много богата, не изгаря навреме и при следващо отваряне на смукателен клапан на някой от цилиндрите възпламенява образувалата се в колектора вече взривоопасна смес. Такава смес е със съдържание 6 - 10 % газ във въздуха. При концентрация на газ 10 - 20% гори нормално, а над 20 % започва да тлее - гори много бавно. Търсете пропуските на газ които биха напълнили колектора при неработещ ДВГ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колегата ме е изпреварил, някоя от дюзите ти изпуска, дори клапана да държи газта която е в изпарителя маркуча и филтъра до реиката е достатъчна ако отиде в колектора да "кихне" провери си дюзите "плътни" ли са, макар че........ при проверката може да са ок, а снощи някоя да не е легнала как трябва и да е изпуснала газта в колектора. Можем само да гадаем кво е станало Наистина не е лошо да си сложиш кихалки колкото и смешно да звучи за Ги, ти си първия случаи които споменава гърмеж с ги.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
аз още в първото ми мнение насочих колегата, че е имало газ в колекторите, абе най-добре да си метне металните колектори и няма да има никакви грижи на мястото на резонаторната кутия ето това съм сложил аз http://www.autogasmarket.com/shop/products/91.html и няма грижи
Коментар
-
По-скоро бих казал че е изключено да е от бензин в колектора, но няма от какво друго да ти гърми освен от газ в колектора. Може да провериш, като преди да запалиш след продължителен престой, откачиш въздуховода от колектора, газта ще ти замирише ако е там. Не е изключен и варианта, при сляб акумулатор докато върти на стартер, да се ошашква електрониката и да ти пуска и газ и бензин едновременно, но е малко вероятно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Има друг начин за проба, караш колата на газ, оставяш я да нощува и на сутринта развиваш маркуча към реиката, ако изфъщи налягане е ОК ако не начи пак е в колектора, нема де да иде, моята съм го откачал след 3 дена престои и налягането си е там .Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
днес запалих колата и резултата беше ужасен. пукаше през 1 секунда и сама си вдигаше оборотите до 5000. Оказа се, че не е залепнал добре. за мен резултата е ясен. Много въздух, малко бензин - бедна смес и БУМ. Колектора е бил пукнат и затова е гръмнала. За сега това е моята версия. Слави това е идеален начин за проба. благодаря ти, ще го пробвам за всеки случей.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар