Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гръмна ми колектора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Plastex написа:
    pakumba написа:
    ... Освен това и на бензин колите гърмят, не само на газ. На кутията се слага кихалка и няма грижа. Вече защо е гръмнала, сори, не мога да кажа, но си прав, че трябва да го излекуваш
    А, слагах кихалка и едва я намерих на парче от пръснатата кутия след мощен гърмеж, даже с кихалката с по-голям мерак гърми, отколкото с фолиото, което сложих, доколкото си спомням по твой съвет Иначе понякога гърми точно навреме, сутринта изкара акъла на някаква тетка, която напъваше да мине на червено...
    е фолиото е ефикасно, ама ми писна от него и си сложих кихалка, тя пък не е гърмяла от цифра време и не мога да я тествам. Иначе при мен е гърмяла 3-4 пъти общо за толкова време и ми е чупила и филтърна кутия и резонаторна кутия
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Ако испускат инжекторите на газовата, или клапана който пуска и спира газта към самите инжектори ( за клапан че има не съм сигурен но би трябвало да има ) , газта събрана в колектора "задушава" ДВГ при първите обороти на стартер, естествено колата не пали все още, но се получава възпламеняване в цилиндрите. И понеже горивната смес става много богата, не изгаря навреме и при следващо отваряне на смукателен клапан на някой от цилиндрите възпламенява образувалата се в колектора вече взривоопасна смес. Такава смес е със съдържание 6 - 10 % газ във въздуха. При концентрация на газ 10 - 20% гори нормално, а над 20 % започва да тлее - гори много бавно. Търсете пропуските на газ които биха напълнили колектора при неработещ ДВГ.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Колегата ме е изпреварил, някоя от дюзите ти изпуска, дори клапана да държи газта която е в изпарителя маркуча и филтъра до реиката е достатъчна ако отиде в колектора да "кихне" провери си дюзите "плътни" ли са, макар че........ при проверката може да са ок, а снощи някоя да не е легнала как трябва и да е изпуснала газта в колектора. Можем само да гадаем кво е станало Наистина не е лошо да си сложиш кихалки колкото и смешно да звучи за Ги, ти си първия случаи които споменава гърмеж с ги.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          аз още в първото ми мнение насочих колегата, че е имало газ в колекторите, абе най-добре да си метне металните колектори и няма да има никакви грижи на мястото на резонаторната кутия ето това съм сложил аз http://www.autogasmarket.com/shop/products/91.html и няма грижи

          Коментар


            #20
            Колеги, газовото ми правеве някакви чакмаци. Отидох при пичовете и те ми сложика чисто нова рейка. Това става преди 1 месец. Вчера говорих с момчетата и те казаха, че варианта е изключен, за газ в колектора.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #21
              По-скоро бих казал че е изключено да е от бензин в колектора, но няма от какво друго да ти гърми освен от газ в колектора. Може да провериш, като преди да запалиш след продължителен престой, откачиш въздуховода от колектора, газта ще ти замирише ако е там. Не е изключен и варианта, при сляб акумулатор докато върти на стартер, да се ошашква електрониката и да ти пуска и газ и бензин едновременно, но е малко вероятно.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Акумолатора е на 1 година и дава перфектни стойности.
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #23
                  Има друг начин за проба, караш колата на газ, оставяш я да нощува и на сутринта развиваш маркуча към реиката, ако изфъщи налягане е ОК ако не начи пак е в колектора, нема де да иде, моята съм го откачал след 3 дена престои и налягането си е там .
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    днес запалих колата и резултата беше ужасен. пукаше през 1 секунда и сама си вдигаше оборотите до 5000. Оказа се, че не е залепнал добре. за мен резултата е ясен. Много въздух, малко бензин - бедна смес и БУМ. Колектора е бил пукнат и затова е гръмнала. За сега това е моята версия. Слави това е идеален начин за проба. благодаря ти, ще го пробвам за всеки случей.
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар

                    Working...
                    X