Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.4 ми прекъсва и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.4 ми прекъсва и гасне

    Здравейте, имам фиат типо 1.4 карбуратор 1989 г. От изветно време почна да ми прави отвратително дразнещи номера.Значи тръгва нормално и всичко е наред докато не стигне 90 градуса температура. И тогава почва да прекъсва, да шридърпва и да припуква нещо от ауспуха и най често угасва. В началото го правеше доста рядко на напоследък все по често. Прави го и бензин и на газ. Мислех си че е нещо свързано с вентилатора щото и той тогава почва да се върти но май не е. Пробвах да симулирам проблема при един майстор като я запалих и оставих да работи на място но не прекъсна ни веднъж. Много ми е страно че когато е студена си върви нормално както преди. Някой имал ли е подобен проблем. Моля помагайте.

    #2
    Re: Типо 1.4 ми прекъсва и гасне

    Borislav написа:
    Здравейте, имам фиат типо 1.4 карбуратор 1989 г. От изветно време почна да ми прави отвратително дразнещи номера.Значи тръгва нормално и всичко е наред докато не стигне 90 градуса температура. И тогава почва да прекъсва, да шридърпва и да припуква нещо от ауспуха и най често угасва. В началото го правеше доста рядко на напоследък все по често. Прави го и бензин и на газ. Мислех си че е нещо свързано с вентилатора щото и той тогава почва да се върти но май не е. Пробвах да симулирам проблема при един майстор като я запалих и оставих да работи на място но не прекъсна ни веднъж. Много ми е страно че когато е студена си върви нормално както преди. Някой имал ли е подобен проблем. Моля помагайте.
    аз имах същия проблем с уното и накрая отказа нацяло оказа се че е изпаткал комутатора-40-50лв и колата стана като нова
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      а според тебе може ли да има нещо общо със тоя датчик дето е за запалването дето влиза в диджиплекс-а (забравих му името а и хич не съм наясно ).

      Коментар


        #4
        Ами не не е датчик на Хол. Мисля че е някакъв импулсен датчик или нещо подобно. До колкото знам е слабо място на типото.

        Коментар


          #5
          Borislav написа:
          Ами не не е датчик на Хол. Мисля че е някакъв импулсен датчик или нещо подобно. До колкото знам е слабо място на типото.
          Много вероятно е да е датчика.Дигиплекса гори по-трудно.Виж номерацията на корпуса,ако тръгнеш да търсиш друг комутатор.Втора употреба са на достъпна цена.Съветвам те да смениш датчика-20лева.Това ти е най-бързия и евтин начин да изчистиш проблема! :P
          Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

          Коментар

          Working...
          X