Danchojn а да имаш представа за някое по-издръжливо, със същите параметри разбира се?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Collapse
X
-
joro87 написа:Danchojn а да имаш представа за някое по-издръжливо, със същите параметри разбира се?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Sev написа:не мога да повярвам че Политрон нямат подходящо масло :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Подигравайте се колкото искате. Ако искате окъпете и колата с МТС.Скоро погледнах една тема от 2009г, пусната от "Специалиста" и събудена тия дни. Два дизела с потрошени помпи а единият и с потрошен двг от вода в нафтата и то за броени дни. Аз това тази година го видях с очите си на дизелов автомобил с Политрон и освен, че неискаше да върви, нямаше никакви последствия. Вкарай си БМВ-то в по-запрашен район за 5 години и тогава ще говорим кое се сменя и кое не!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ВО нищо лично, но едно просто търсене във форума на БМВ ме отведе до ето какви постове:- То може всичко да пише ама най-добре да го смениш,за да си по-спокоен и по него ще видиш какво е състоянието на кутията.Пък и е по-евтино от скоростите. - добре дошъл, колега!първа смяна на 160 000 км, после смяна на всеки 60 000 км.използвай търсачката, ще намериш доста информация :yes:- Задължително да смениш маслото! :yes:Съжалявам за отклонението от темата, но не съм единствен, който не вярва на очевидни глупости, писани с комерсиална цел. Нищо, че е БМВ. В тези коли има доста добри решения, но и пълни измишльотини, технически сава въпрос.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:ВО нищо лично, но едно просто търсене във форума на БМВ ме отведе до ето какви постове:- То може всичко да пише ама най-добре да го смениш,за да си по-спокоен и по него ще видиш какво е състоянието на кутията.Пък и е по-евтино от скоростите. - добре дошъл, колега!първа смяна на 160 000 км, после смяна на всеки 60 000 км.използвай търсачката, ще намериш доста информация :yes:- Задължително да смениш маслото! :yes:Съжалявам за отклонението от темата, но не съм единствен, който не вярва на очевидни глупости, писани с комерсиална цел. Нищо, че е БМВ. В тези коли има доста добри решения, но и пълни измишльотини, технически сава въпрос.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Това какво пише някой си в БМВ форума (между другото там има изключително ниско техническо ниво и много по-малко са мислещите и знаещите хора като в този форум примерно) въобще не е мерило.Втори въпрос свързан с твоя пост. ОК, наливаш лудница маслото "Политрон". Вместо гориво (нафта) в ГНП-то влиза чиста вода. Маслото Политрон с какво ще помогне на помпата, за да не се счупи? Чисто технически въпрос свързан с твоя по-горе.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:BO написа:Това какво пише някой си в БМВ форума (между другото там има изключително ниско техническо ниво и много по-малко са мислещите и знаещите хора като в този форум примерно) въобще не е мерило.Втори въпрос свързан с твоя пост. ОК, наливаш лудница маслото "Политрон". Вместо гориво (нафта) в ГНП-то влиза чиста вода. Маслото Политрон с какво ще помогне на помпата, за да не се счупи? Чисто технически въпрос свързан с твоя по-горе.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Политрон се свързва и неотрализира водата. Понижава силно всички киселинни процеси и предпазва. Молекулата на водата е достатъчно малка за да премине без проблем покрай сегментите. Там вече маслото пази. Когато водата е твърде много, мотора може да спре да работи, но няма да кородира, задере и блокира. Същото важи и за помпата. Триещите се детайли страдат първи от наличието на вода, която се получава и от обикновен конденз. Ако полееш обилно един метал с масло и после с вода, дали водата ще се задържи за него и дали ще кородира! Политрон става част от метала и така го предпазва. Нищо не блокира и това е факт.Т.е. Ако искаш пълна защита на твоя двг:1. МТС или Политрон масло в двигателя. И2. GDFC в горивото. Формулата е безотказнаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Политрон се свързва и неотрализира водата. Понижава силно всички киселинни процеси и предпазва. Молекулата на водата е достатъчно малка за да премине без проблем покрай сегментите. Там вече маслото пази. Когато водата е твърде много, мотора може да спре да работи, но няма да кородира, задере и блокира. Същото важи и за помпата. Триещите се детайли страдат първи от наличието на вода, която се получава и от обикновен конденз. Ако полееш обилно един метал с масло и после с вода, дали водата ще се задържи за него и дали ще кородира! Политрон става част от метала и така го предпазва. Нищо не блокира и това е факт.Т.е. Ако искаш пълна защита на твоя двг:1. МТС или Политрон масло в двигателя. И2. GDFC в горивото. Формулата е безотказнаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
А как ще премине през дюзите това количество вода. Ти говориш за хидравличен удар, при който спасение едва ли има. Аз говоря за много вода в горивото, в резултат повредени помпи на колегите, едната от които е блокирала, скъсала ангренажа и т.н.. А това, което питаш означава мотора да е глътнал вода през въздуховода и да се е набълбукал. В този случай и масло да е вместо вода все тая.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар