Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Danchojn а да имаш представа за някое по-издръжливо, със същите параметри разбира се?

    Коментар


      #77
      joro87 написа:
      Danchojn а да имаш представа за някое по-издръжливо, със същите параметри разбира се?
      След тутелата направих грешката да сипя Agip75W90. Грешка, не защото е лошо а защото е неподходящо. Не работният вискозитет(на студено) е над 100мм2/s. и това не е добре при предписано около 70mm2/s. Имаше режими в които се усещаше. Задният диф ми е зареден със същият Аджип и не мисля скоро да го пипам. Но за скоростната кутия, от пълните синтетики най-подходящо сметнах, че е Кастрол ТАФ-Х и вече 20 000 съм с него и проблеми няма. То също е 75W90 но при работна тем. е много близко до предписаното Тутела. Специално този работен вискозитет е в много широки граници, за разлика от 85 и трябва да се внимава. Има и добри масла на Мотул но е безумно висока цената, а не получаваш нещо повече. Много добър вариант са маслата на Фукс(Fuchs). Те са на горе долу на поносима цена. Дай данни на колата, мога да погледна.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #78
        не мога да повярвам че Политрон нямат подходящо масло :D
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #79
          Sev написа:
          не мога да повярвам че Политрон нямат подходящо масло :D
          И аз Но нямат. Имат обаче МТС.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #80
            Aхаха тия американските ли бе, знам ги) Те удължават живота на двигателя, като същевремено правят работата му по-плавна, с повече мощ при намален разход на гориво, нали?)Danchojn колата е Фиат Стило 1.6 16V 2002г. 103hp

            Коментар


              #81
              TITAN SINTOFLUID FE 75W85 бих използвал това! Каталога на Фукс препоръчва обаче това TITAN SINTOFLUID 75W80!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #82
                Danchojn написа:
                Sev написа:
                не мога да повярвам че Политрон нямат подходящо масло :D
                И аз Но нямат. Имат обаче МТС.
                Ха, то темата е приключена, та за това се включвам с едно мнение Та вместо да се използва някакво масло въобще не е ли по-евтино да му набуташ само МТС добавка и така за цял живот? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Ще стане като на БМВ-то ми - от долу на диференциалите, раздатката и скоростната кутия пише "Life time oil" или по нашенски "доживотно масло".Или тия от БМВ са сключили картелно споразумение с Политрон или са доста по-напред от тяхА не е като да няма 4 пъти по-голям въртящ момент от на Пандата Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #83
                  Подигравайте се колкото искате. Ако искате окъпете и колата с МТС.Скоро погледнах една тема от 2009г, пусната от "Специалиста" и събудена тия дни. Два дизела с потрошени помпи а единият и с потрошен двг от вода в нафтата и то за броени дни. Аз това тази година го видях с очите си на дизелов автомобил с Политрон и освен, че неискаше да върви, нямаше никакви последствия. Вкарай си БМВ-то в по-запрашен район за 5 години и тогава ще говорим кое се сменя и кое не!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #84
                    ВО нищо лично, но едно просто търсене във форума на БМВ ме отведе до ето какви постове:- То може всичко да пише ама най-добре да го смениш,за да си по-спокоен и по него ще видиш какво е състоянието на кутията.Пък и е по-евтино от скоростите. - добре дошъл, колега!първа смяна на 160 000 км, после смяна на всеки 60 000 км.използвай търсачката, ще намериш доста информация :yes:- Задължително да смениш маслото! :yes:Съжалявам за отклонението от темата, но не съм единствен, който не вярва на очевидни глупости, писани с комерсиална цел. Нищо, че е БМВ. В тези коли има доста добри решения, но и пълни измишльотини, технически сава въпрос.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #85
                      Danchojn написа:
                      ВО нищо лично, но едно просто търсене във форума на БМВ ме отведе до ето какви постове:- То може всичко да пише ама най-добре да го смениш,за да си по-спокоен и по него ще видиш какво е състоянието на кутията.Пък и е по-евтино от скоростите. - добре дошъл, колега!първа смяна на 160 000 км, после смяна на всеки 60 000 км.използвай търсачката, ще намериш доста информация :yes:- Задължително да смениш маслото! :yes:Съжалявам за отклонението от темата, но не съм единствен, който не вярва на очевидни глупости, писани с комерсиална цел. Нищо, че е БМВ. В тези коли има доста добри решения, но и пълни измишльотини, технически сава въпрос.
                      Според БМВ официално масло в диференциалите, скоростната кутия и раздатката не се сменя (на какъвто и да е период).Ако не вярваш мога лично да ти снимам табелките, които висят на тях и се казва, че маслото е "доживотно" и няма нужда от смяна.Това какво пише някой си в БМВ форума (между другото там има изключително ниско техническо ниво и много по-малко са мислещите и знаещите хора като в този форум примерно) въобще не е мерило.Втори въпрос свързан с твоя пост. ОК, наливаш лудница маслото "Политрон". Вместо гориво (нафта) в ГНП-то влиза чиста вода. Маслото Политрон с какво ще помогне на помпата, за да не се счупи? Чисто технически въпрос свързан с твоя по-горе.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #86
                        BO написа:
                        Това какво пише някой си в БМВ форума (между другото там има изключително ниско техническо ниво и много по-малко са мислещите и знаещите хора като в този форум примерно) въобще не е мерило.Втори въпрос свързан с твоя пост. ОК, наливаш лудница маслото "Политрон". Вместо гориво (нафта) в ГНП-то влиза чиста вода. Маслото Политрон с какво ще помогне на помпата, за да не се счупи? Чисто технически въпрос свързан с твоя по-горе.
                        Така е, не е мерило но и опита показва, че производителя лъже. Конкретните табелки съм ги виждал, знам как изглеждат, но и знам каква тиня съм източвал. За бога, няма вечни неща, особенно лубриканти. Практиката го е доказала многократно. Освен ако на БМВ не пише да се изхвърли след 5 години. Това разбира се в кръга на шегата.В горивото винаги има GDFC, което се грижи за цялата горна част на двигателя. То също съдържа МТС.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #87
                          Danchojn написа:
                          BO написа:
                          Това какво пише някой си в БМВ форума (между другото там има изключително ниско техническо ниво и много по-малко са мислещите и знаещите хора като в този форум примерно) въобще не е мерило.Втори въпрос свързан с твоя пост. ОК, наливаш лудница маслото "Политрон". Вместо гориво (нафта) в ГНП-то влиза чиста вода. Маслото Политрон с какво ще помогне на помпата, за да не се счупи? Чисто технически въпрос свързан с твоя по-горе.
                          Така е, не е мерило но и опита показва, че производителя лъже. Конкретните табелки съм ги виждал, знам как изглеждат, но и знам каква тиня съм източвал. За бога, няма вечни неща, особенно лубриканти. Практиката го е доказала многократно. Освен ако на БМВ не пише да се изхвърли след 5 години. Това разбира се в кръга на шегата.В горивото винаги има GDFC, което се грижи за цялата горна част на двигателя. То също съдържа МТС.
                          Пак да си попитам директно.Отиваш на колонката наливаш си "хубава" нафта и вълшебното благозвучно "GDFC". За нещастие "научаваш", че към нафтата с наливането е влезнала и 5 литра вода. Тази вода е засмукана от ГНП-то и навлезнала в цилиндрите му. С какво "GDFC"-то ще ми помогне?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #88
                            Политрон се свързва и неотрализира водата. Понижава силно всички киселинни процеси и предпазва. Молекулата на водата е достатъчно малка за да премине без проблем покрай сегментите. Там вече маслото пази. Когато водата е твърде много, мотора може да спре да работи, но няма да кородира, задере и блокира. Същото важи и за помпата. Триещите се детайли страдат първи от наличието на вода, която се получава и от обикновен конденз. Ако полееш обилно един метал с масло и после с вода, дали водата ще се задържи за него и дали ще кородира! Политрон става част от метала и така го предпазва. Нищо не блокира и това е факт.Т.е. Ако искаш пълна защита на твоя двг:1. МТС или Политрон масло в двигателя. И2. GDFC в горивото. Формулата е безотказна
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #89
                              Danchojn написа:
                              Политрон се свързва и неотрализира водата. Понижава силно всички киселинни процеси и предпазва. Молекулата на водата е достатъчно малка за да премине без проблем покрай сегментите. Там вече маслото пази. Когато водата е твърде много, мотора може да спре да работи, но няма да кородира, задере и блокира. Същото важи и за помпата. Триещите се детайли страдат първи от наличието на вода, която се получава и от обикновен конденз. Ако полееш обилно един метал с масло и после с вода, дали водата ще се задържи за него и дали ще кородира! Политрон става част от метала и така го предпазва. Нищо не блокира и това е факт.Т.е. Ако искаш пълна защита на твоя двг:1. МТС или Политрон масло в двигателя. И2. GDFC в горивото. Формулата е безотказна
                              Пак питам, в цилиндрите от общо (примерно) 500 см3 обем 450 са вода, Политрона с какво ще помогне, за да не стане мазало?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #90
                                А как ще премине през дюзите това количество вода. Ти говориш за хидравличен удар, при който спасение едва ли има. Аз говоря за много вода в горивото, в резултат повредени помпи на колегите, едната от които е блокирала, скъсала ангренажа и т.н.. А това, което питаш означава мотора да е глътнал вода през въздуховода и да се е набълбукал. В този случай и масло да е вместо вода все тая.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X