Помпите се чупят от хидравличен удар.Точно и за това ти задавах този въпрос.Няма как една помпа да забие изведнъж защото така решила, освен ако няма механичен, вътрешен проблем.За да стигне до помпата вода, както обясняваш, то тя трябва да е насилена да мине през филтъра. Всеки уважаващ себе си производител на филтри ги прави така, че да задържа водата в себе си. За да мине вода през него и да стигне до помпата, то количеството вода трябва да е много голямо и цялата енергия за прекарването на флуида през филтъра предизвиква и прекарването на водата. Обикновено след това следва хидравличен удар.Тук Политрон няма никакъв шанс под каквато и да е форма да помогне.Също така конденза от резервоара винаги остава във филтъра поради горните редове.Както и да е.Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo гори 900 гр. масло на 10 000км
Collapse
X
-
Автомобила беше заредил проблемната нафта на ОМВ Цариградско шосе, посока центъра. Нафтата източена от помпата и филтъра съдържаше повече от 50% вода. Незнам до колко водоотделителя във филтъра е способен да отдели водата но помпата беше пълна с вода и единствено мотора не искаше да върви. Нищо счупено и това е факт. А като отворихме капачката за масло взе да излиза пара, като от локомотив. Под капака на клапаните всичко беше във вода. Не знак кам, но съм убеден, че без Политрон, този двигател отиваше на боклука. Вече минаха 5 години от както ползвам тези продукти. Мога единствено да кажа, че ремонтите по колите ни заредени с Политрон, са почти сведени до нула. Не преувеличавам. Не ме интересува какво ще си помислите, дали ще ми повярвате, това е уникален продукт и хората трябва да знаят за него.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар