Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смених накладките ама пак не ще да спира както спираше

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смених накладките ама пак не ще да спира както спираше

    Проблема е следния - преди време си позапалих накладките и оня ден ги смених.Известно време спираше добре (вчера и днес) и сега започна да не иска да поспирва.Исках да попитам дали са калпави накладките или съм си прецакал спирачната течност? Накладките са Simer и много време съм карал с такива и бях доста доволен.Благодаря!
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Абе и аз забелязах такъв момент след смяна на накладките. Преди на старите като "чукна" лекичко и усещах как хващат. Сега на същото положение имам чувството, че колелетата продължават да се въртят. Аз това го отдавам на сработване на новите накладки. Макар, че с моите сигурно минах вече към 200 км не ги усещам като старите. Явно трябва да "падне първия слой" та тогава да се сработят. Само, че колко ще трае това трябва да каже някой с повече опит. Между другото опитвах различни начини на спиране и рязко и плавно и каране продължително време с натисната спирачка, ама май тези 200км само градско не са достатъчни. Не знам
    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

    Коментар


      #3
      след като ги сложих първите няколко километра не искаше да спира както трябва ама след това си стана както беше преди и сега след около 200-300км пак си стана като с предишните.Странно.
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        brat_John написа:
        Абе и аз забелязах такъв момент след смяна на накладките. Преди на старите като "чукна" лекичко и усещах как хващат. Сега на същото положение имам чувството, че колелетата продължават да се въртят. Аз това го отдавам на сработване на новите накладки. Макар, че с моите сигурно минах вече към 200 км не ги усещам като старите. Явно трябва да "падне първия слой" та тогава да се сработят. Само, че колко ще трае това трябва да каже някой с повече опит. Между другото опитвах различни начини на спиране и рязко и плавно и каране продължително време с натисната спирачка, ама май тези 200км само градско не са достатъчни. Не знам
        ако си бил с някои маркови накладки, а сега си с някои по евтини разликата се усеща, и колкото и да сработват колата няма да спира както преди
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          stef написа:
          brat_John написа:
          Абе и аз забелязах такъв момент след смяна на накладките. Преди на старите като "чукна" лекичко и усещах как хващат. Сега на същото положение имам чувството, че колелетата продължават да се въртят. Аз това го отдавам на сработване на новите накладки. Макар, че с моите сигурно минах вече към 200 км не ги усещам като старите. Явно трябва да "падне първия слой" та тогава да се сработят. Само, че колко ще трае това трябва да каже някой с повече опит. Между другото опитвах различни начини на спиране и рязко и плавно и каране продължително време с натисната спирачка, ама май тези 200км само градско не са достатъчни. Не знам
          ако си бил с някои маркови накладки, а сега си с някои по евтини разликата се усеща, и колкото и да сработват колата няма да спира както преди
          и аз ще сменям накладки, по тоя повод те моля да кажеш кои са маркови, че оня ден ми продаваха в магазина на черковна някакви, ама като им чух името и се отказах , също кажи ако знаеш и за дискожете кои са маркови, това че са по скъпи не е проблем спирачки са все пак ...благодаря предварително

          Коментар


            #6
            за мен номер едно са ТЕКСТАР и АТЕ които и да вземеш няма да сбъркаш, трудно се намират за фиат но гледам си от софия и мисля че няма да имаш проблем чак толкова
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Вие сте маниаци на тема "марки".Аз карам Уното със български накладки на "BULFERO" които струват 10 лева и нямам оплаквания.Естествено ако сте привърженици на екстремното шофиране може би трябва нещо по сериозно.Но помнете че то е опасно за вас :D
              АЛ.ПЕТРОВ
              FIAT PUNTO 1.2 8V

              Коментар


                #8
                На мен не рядко ми се случва такова шофиране и затова ми трябва надеждна спирачна система и толкова разпитвам по темата.На това се дължат и много неща за които питам като например какви накладки,какви дискове,кое откъде потропва и т.н.
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  zfa159 написа:
                  след като ги сложих първите няколко килмоетра не искаше да спира както трябва ама след това си стана както беше преди и сега след около 200-300км пак си стана като с предишните.Странно.
                  А как са ти дисковете? При мене, след смяна на дискове + накладки им трябваха около 150 км за да улегнат добре и това при положение, че и накладките и дисковете са идеално гладки. При това ми се получаваше много гаден ефект "мек педал" все едно че има въздух в системата. Предполагам, че ако дисковете са по-набраздени е нормално да покараш повечко преди да се напаснат. През времето за напасване не трябва да прегряваш накладките, защото ще им се втвърди горния слой и по-трудно ще се напаснат към дисковете.
                  Fiat Ritmo 105TC
                  1600cc 105к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Дисковете смених като правих предницата (преди около 1000км и повече).Сега гледам че вече са заформили съвсем леко доловимо ръбче (предполагам защото след като подпалих накладките карах с тях поне още 300-400км и натисках повече за да спира добре).Все повече се съмнявам в спирачната течност защото не съм я сменял откакто имам колата а и сигурно италианците не са я сменяли.Може да е завряла и да е заминала.При този малък двигател на това купе спирането със скоростите е почти смехотворно защото двигателя се развърта на звездни обороти а забавянето е нищожно и си трябжа яко натискане по педалите.Особено пък софииско ако бързам повече.
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      zfa159 написа:
                      Все повече се съмнявам в спирачната течност защото не съм я сменял откакто имам колата а и сигурно италианците не са я сменяли.
                      Напълно е възможно. Освен това може да е овлажняла и от това да завира при ниска температура. Аз направо бих я сменил. То като се замисля май и наистина не е лоши и аз да я сменя. :D
                      Fiat Ritmo 105TC
                      1600cc 105к.с.

                      Коментар


                        #12
                        Ами сега станаха много неща за сменяне ама и до нея ще стигна.За момента съм настъпил да сменя единия маншон на карето че е скъсан,след него са накрайниците на рейката,после съединителя и в близкото бъдеще може да се занимая със спирачната течност.Благодаря!
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар

                        Working...
                        X