Интересува ме кои двигател е по добър мненията ви за предимствата и недостатъците, помагайте ей!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да си купя Brava
Collapse
X
-
От JTD по-пъргав на старт е май само 2.0 20V ама пък той е и доста по-неикономичен. Аз моя бих сменил само за същия пак 1,6 ама с другите инжектори дето да не е 103 ами 90 конски сили (не 76 ами 66 кВт) щото да не ми е 126 лева годишния данък. Обаче този мотор е с максимален въртящ момент не на 5750 ами на 6000 оборота и малко повече ще трябва да се настъпва, а иначе като разход (в пари) сигурно става идеалния вариант, който с дизелите може да се сравнява само ако е на газ, инъче е по икономичен само от 1,4 ако не се лъжа, но не и от по големите - ама пак си разрови из темите за разход да видиш точните данни. На хартия, и без климатика и с турбото дизелчетата след 1999та даже май стигат до 100 км/ч с 3 десети от секундата по-бързо ... ама пак говоря на изуст - и то за данни, които са по книга на съвсем нов автомобил с нула км на километража.Извод ако е след 1999та JTD него, а ако намериш по някое чудо 1,6i 16V версия 90 к.с. с газова уредба - тогава нея. Не знам 1,2 литровея ли беше най-неикономичен, че го бяха спряли от произвадство след 1999та или 1,4 ама те колегите ще ти кажат. Ако земаш газова уредба - гледай да са метални колекторите на въздуха след филтара, защото на пласмаските дето слагат на по късните модели газовите уредби нисък клас създават главоболия. Общо взето май моите впечатления са тези, стига да не съм объркал нещо.
Коментар
-
Аз карам Брава 1.6 16V, 90 кончета.По принцип този мотор е 103 коня, но моита е от първите - 95 година.В последствие тази серия - 90к е спряна.Въпреки че са и по-малко конете не се оплаквам, има си мощност и е достатъчно пъргава :P Имам приятели с Фият-ки,единия кара Брава 1.8 16V. -върви перфектно, мисля че беше 115 коня.Има по-гдлям апетит от мойта - около 12-13 градско, но както ми казаха веднъж в сервиз за диагностика-"Проблема на тази кола че харчи много и се намира зад волана", мота харчи около 10-10,5.Другия е с Фият Браво 2.0 20V, но това е друга бира - самолет та и оттатък.Мисля че от бензинките 1.8 16V е идеалното съотношение между габарити-тегло на колата и мощност на мотора.Е ако можеш да го храниш де , че не страдат от липса на апетит.Успех с избора :D
Коментар
-
Най-добрия като сила го има само на Браво, а на брава не го слагат - 2 литра. Ама той е най-труден за обслужване и поддръжка. Май се вади целия за да се направи смяна на зъбния ремък на валовете например... слагаш му един метан ако е обслужен и почваш да правиш окачването след като забраиш за разхода ... пък то 156 коня пак ще вървят като 115 или 105 ... абе всеки вариант си има предимства и недостатъци ... Брава 1,8 и 2,0 оригинално няма обаче, и ще трябва или дизел или по-малко врати ако искаш ... там зависи какво търсиш да намериш у един автомобил.
Коментар
-
И аз съм с 90 кончета и колата върви прекрасно.Ако не си ръчкаджия по кръстовищата ще си очарован.Има пъргавина и на дълъг път като пляснеш 5 скорост забравяш да сменяш.Иначе 90 коня се намират повечко в Германия ,но в повечето случаи са без климатик!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Приятели търся не повече от 1999 година тъй като сам притиснат от парите, приятелите ме съветват да купя 190ка или голф (за последното все едно не сам го написал това няма да се случи никога) но аз държа на марката и не знам защо е нужно хората да говорят против нея разправят ми патели с главите, но така говореха и за Кромата ама не стана нищоЛуд фен!!!
Коментар
-
Pavel Krastev написа:приятелите ме съветват да купя 190ка или голф (за последното все едно не сам го написал това няма да се случи никога) но аз държа на марката
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар