Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Искам да си купя Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Искам да си купя Brava

    Интересува ме кои двигател е по добър мненията ви за предимствата и недостатъците, помагайте ей!
    Луд фен!!!

    #2
    Интересуват ме бензиновите варианти тъй като обичам по пъргавите автомобили, а разпитвам защото ме разубеждават а аз сам упорит и искам да си купя пак Фиат тъй като в момента карам Крома
    Луд фен!!!

    Коментар


      #3
      Хайде де не сте много услужливи с мненията )
      Луд фен!!!

      Коментар


        #4
        ами по-пъргав - значи 1,6 или 1,8не би трябвало да има голяма разлика според менно не съм карал 1,81,9 JTD ще отстъпва минимално на бензиновите си събратяно това са празни приказки :D качи се и покарай някоя, така най-добре ще разбереш и ще сравниш със сегашната си кола
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Питам защото Кромата ми е много тромава а разхода и е доста висок на газ сега пътувах до Благоевград и ми качи на 11 на 100
          Луд фен!!!

          Коментар


            #6
            От JTD по-пъргав на старт е май само 2.0 20V ама пък той е и доста по-неикономичен. Аз моя бих сменил само за същия пак 1,6 ама с другите инжектори дето да не е 103 ами 90 конски сили (не 76 ами 66 кВт) щото да не ми е 126 лева годишния данък. Обаче този мотор е с максимален въртящ момент не на 5750 ами на 6000 оборота и малко повече ще трябва да се настъпва, а иначе като разход (в пари) сигурно става идеалния вариант, който с дизелите може да се сравнява само ако е на газ, инъче е по икономичен само от 1,4 ако не се лъжа, но не и от по големите - ама пак си разрови из темите за разход да видиш точните данни. На хартия, и без климатика и с турбото дизелчетата след 1999та даже май стигат до 100 км/ч с 3 десети от секундата по-бързо ... ама пак говоря на изуст - и то за данни, които са по книга на съвсем нов автомобил с нула км на километража.Извод ако е след 1999та JTD него, а ако намериш по някое чудо 1,6i 16V версия 90 к.с. с газова уредба - тогава нея. Не знам 1,2 литровея ли беше най-неикономичен, че го бяха спряли от произвадство след 1999та или 1,4 ама те колегите ще ти кажат. Ако земаш газова уредба - гледай да са метални колекторите на въздуха след филтара, защото на пласмаските дето слагат на по късните модели газовите уредби нисък клас създават главоболия. Общо взето май моите впечатления са тези, стига да не съм объркал нещо.
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #7
              Аз карам Брава 1.6 16V, 90 кончета.По принцип този мотор е 103 коня, но моита е от първите - 95 година.В последствие тази серия - 90к е спряна.Въпреки че са и по-малко конете не се оплаквам, има си мощност и е достатъчно пъргава :P Имам приятели с Фият-ки,единия кара Брава 1.8 16V. -върви перфектно, мисля че беше 115 коня.Има по-гдлям апетит от мойта - около 12-13 градско, но както ми казаха веднъж в сервиз за диагностика-"Проблема на тази кола че харчи много и се намира зад волана", мота харчи около 10-10,5.Другия е с Фият Браво 2.0 20V, но това е друга бира - самолет та и оттатък.Мисля че от бензинките 1.8 16V е идеалното съотношение между габарити-тегло на колата и мощност на мотора.Е ако можеш да го храниш де , че не страдат от липса на апетит.Успех с избора :D

              Коментар


                #8
                Oooooooo повярвай ми апетит не ме плаши Кромата гори около 14-15 на сто в града като не мога да твърдя че е много пъргава
                Луд фен!!!

                Коментар


                  #9
                  Е значи да не те мисля, ще живнеш

                  Коментар


                    #10
                    Най-добрия като сила го има само на Браво, а на брава не го слагат - 2 литра. Ама той е най-труден за обслужване и поддръжка. Май се вади целия за да се направи смяна на зъбния ремък на валовете например... слагаш му един метан ако е обслужен и почваш да правиш окачването след като забраиш за разхода ... пък то 156 коня пак ще вървят като 115 или 105 ... абе всеки вариант си има предимства и недостатъци ... Брава 1,8 и 2,0 оригинално няма обаче, и ще трябва или дизел или по-малко врати ако искаш ... там зависи какво търсиш да намериш у един автомобил.
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      JTD мотора върви повече от 1.6 16 Пробвано
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        И аз съм с 90 кончета и колата върви прекрасно.Ако не си ръчкаджия по кръстовищата ще си очарован.Има пъргавина и на дълъг път като пляснеш 5 скорост забравяш да сменяш.Иначе 90 коня се намират повечко в Германия ,но в повечето случаи са без климатик!
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          Определено вземи JTD след 1999 както съветват колегите и ще останеш доволен и като пъргавина и като разход, а последното е много важно в днешно време
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар


                            #14
                            Приятели търся не повече от 1999 година тъй като сам притиснат от парите, приятелите ме съветват да купя 190ка или голф (за последното все едно не сам го написал това няма да се случи никога) но аз държа на марката и не знам защо е нужно хората да говорят против нея разправят ми патели с главите, но така говореха и за Кромата ама не стана нищо
                            Луд фен!!!

                            Коментар


                              #15
                              Pavel Krastev написа:
                              приятелите ме съветват да купя 190ка или голф (за последното все едно не сам го написал това няма да се случи никога) но аз държа на марката
                              190 Mercedes ли имаш предвид? Ами няма да кажа нищо лошо за немските коли ако става дума за Даймлер. Аз също харесвам Голф ама от Тройка нагоре, обаче за техните разновидности нищо не знам (освен, че са общо взето с по-малко екстри за същите пари), ... и че след години почват да приличат на трабант по дизайн, докато фиатките са като жигулките - почти евъргрийн. Дано да не се отклоним много от темата ама сяка кола е хубава ако е добре поддържана. (Голф тройка се правят накъде от 4 години преди Браво/а и много зависи какъв голф.)
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар

                              Working...
                              X